beantwoord

klacht over treindienst

• 5 mei 2015
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

De trein van 17:27 die op putten stopt (die naar Utrecht gaat) had zo veel haast dat ik niet eens naar de eerste Deur kon lopen. En toen ik riep naar de conducteur en naar haar toe rende deed Ze De Deur recht voor me dicht. Dit kan niet de bedoeling zijN. Graag vraag ik hier aandacht voor!
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 mei 2015, 20:08

Als het tijd is, en het sein staat op veilig; dan kan de trein vertrekken. Als treinen één minuut later gaan rijden, zijn er ook mensen die de trein voor hun neus zien wegrijden..

Moeten alle andere passsagiers die wel op tijd zijn op u wachten?
Bekijk origineel

3 reacties

Als het tijd is, en het sein staat op veilig; dan kan de trein vertrekken. Als treinen één minuut later gaan rijden, zijn er ook mensen die de trein voor hun neus zien wegrijden..
Moeten alle andere passsagiers die wel op tijd zijn op u wachten?
Reputatie 4
Badge
Volgens ovtijden had deze trein 3 minuten vertraging bij vertrek in Putten. Dat de trein haast had, kan ik begrijpen. Wat was de reden dat je de trein niet haalde? Stopte de trein op een ongebruikelijke plaats, waardoor je een eind moest lopen? Of stopte de trein niet waar je dat had verwacht?
De trein van 17:27 die op putten stopt (die naar Utrecht gaat) had zo veel haast dat ik niet eens naar de eerste Deur kon lopen. En toen ik riep naar de conducteur en naar haar toe rende deed Ze De Deur recht voor me dicht. Dit kan niet de bedoeling zijN. Graag vraag ik hier aandacht voor! In de trein word altijd ook van te voren aangekondigd. In de sprinter krijg je automatisch een bandje te horen van: "het volgende station is Putten, station Putten."en dan moet u ook op tijd opstaan om naar de uitgang van de trein te gaan staan. Ik vraag me af waarom u niet op tijd heeft opgelet??? :?

Reageer