In de hoop een iets beleefdere hulp te treffen bel ik nogmaals. Exact hetzelfde verhaal volgt. Ik leg uit dat het andere meisje net heeft opgehangen. Maar ook deze dame kan niets voor mij betekenen. Ik vraag wederom een baas te spreken. Antwoord: nou mevrouw, met u is niet te praten, ik doe gewoon hetzelfde als mijn collega, daag. En er wordt weer opgehangen.
Ik maak een melding op twitter en vraag om terug gebeld te worden. Antwoord via NS_online: dat ophangen zal wel aan de verbinding hebben gelegen. Ik kan niets voor u doen.
Dus nu NS, volgens EVA moet ik bellen.. Lijkt me geen optie meer.
Hoe gaan jullie me helpen?
Beste antwoord door Loes
Dat terugbellen over 24 uur kan ik plaatsen, aangezien dan de reisgegegevens pas beschikbaar komen voor de klantenservice om geld terug te vragen. De melding dat poortjes niet naar behoren werken kan en moet direct doorgemeld worden.
Zoals ik het lees voelt u zich onbeschoft behandeld en dat mag nooit de bedoeling zijn. Ik hoop dat men het nog zal gaan oppakken.
Bekijk origineel
Zoals ik het lees voelt u zich onbeschoft behandeld en dat mag nooit de bedoeling zijn. Ik hoop dat men het nog zal gaan oppakken.