beantwoord

Klacht over treinreis

• 2 juli 2015
  • 5 reacties
  • 781 Bekeken

Vandaag zoals altijd met de trein naar mijn werk. Ik stap bij Waddinxveen uit. De poortjes doen het niet, en ik kan niet uitchecken. Ik bel de klantenservice. Maak een melding van de poortjes. En vraag gelijk mijn geld terug voor het niet uitchecken. Immers, het is niet mijn probleem dat dit niet kon. Antwoord terug van de onbeschofte tiener aan de anderen kant: ja mevrouw, bel over 24 uur maar terug nu kan ik niets. Ik leg uit dat ik dus vanmiddag weer dit probleem heb, en dan een boete kan krijgen. Voorstel, ja dan kunt u ook na 24 uur weer bellen. Nogmaals, dit lijkt me nogal veel moeite voor iets dat niet mijn probleem is.. Ik vraag om de baas te spreken. Wordt doorverbonden naar een collega. Uiteraard hetzelfde verhaal. Ik vraag om de baas te spreken. Mevrouw, die heeft het erg druk. Geen probleem zeg ik, ik blijf wel hangen tot hij wel tijd heeft. Dat gaat niet mevrouw, wordt gezegd, en vervolgens wordt de verbinding verbroken.
In de hoop een iets beleefdere hulp te treffen bel ik nogmaals. Exact hetzelfde verhaal volgt. Ik leg uit dat het andere meisje net heeft opgehangen. Maar ook deze dame kan niets voor mij betekenen. Ik vraag wederom een baas te spreken. Antwoord: nou mevrouw, met u is niet te praten, ik doe gewoon hetzelfde als mijn collega, daag. En er wordt weer opgehangen.
Ik maak een melding op twitter en vraag om terug gebeld te worden. Antwoord via NS_online: dat ophangen zal wel aan de verbinding hebben gelegen. Ik kan niets voor u doen.

Dus nu NS, volgens EVA moet ik bellen.. Lijkt me geen optie meer.
Hoe gaan jullie me helpen?
icon

Beste antwoord door Loes 2 juli 2015, 10:22

Dat terugbellen over 24 uur kan ik plaatsen, aangezien dan de reisgegegevens pas beschikbaar komen voor de klantenservice om geld terug te vragen. De melding dat poortjes niet naar behoren werken kan en moet direct doorgemeld worden.

Zoals ik het lees voelt u zich onbeschoft behandeld en dat mag nooit de bedoeling zijn. Ik hoop dat men het nog zal gaan oppakken.
Bekijk origineel

5 reacties

Een moderator zal waarschijnlijk via dit forum contact met u opnemen.

"Immers, het is niet mijn probleem dat dit niet kon." helaas wel!:(
Het is op deze manier inderdaad wel mijn probleem gemaakt janjan...
Dat terugbellen over 24 uur kan ik plaatsen, aangezien dan de reisgegegevens pas beschikbaar komen voor de klantenservice om geld terug te vragen. De melding dat poortjes niet naar behoren werken kan en moet direct doorgemeld worden.
Zoals ik het lees voelt u zich onbeschoft behandeld en dat mag nooit de bedoeling zijn. Ik hoop dat men het nog zal gaan oppakken.
Dank Loes, dat is inderdaad precies wat er aan de hand is. Ik hoop het ook!
Welkom op het NS Serviceforum Milou. Het lijkt me dat de reactie van Loes de lading aardig dekt. Je kan mij eventueel een priv├ębericht sturen en dan kunnen we kijken naar een passende oplossing. Maar, ook belangrijk, kon de terugreis gewoon volgens plan (qua in- en uitchecken) plaatsvinden? Ik lees het graag.

Reageer