beantwoord

Klacht (reisinfo Amersfoort)

• 31 August 2015
  • 5 reacties
  • 270 Bekeken

Geachte NS,

Vanochtend stond ik op Amersfoort CS te wachten op de trein naar Zwolle zoals elke ochtend. Het was echter zo dat de trein waar ik instapte niet naar Zwolle ging maar naar Amersfoort-Schothorst en vanuit naar Den Haag. Op het bord bij spoor 2 stond dat dit de trein naar Zwolle was. Over Den haag stond niets op dat bordt aangegeven. Hierdoor heb ik twee treinen gemist: de intercity en de stoptrein. Dit kost mij geld!

Met vriendelijke groet,

Bart Veldhuysen
icon

Beste antwoord door Henk_NL 1 September 2015, 04:45

Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Bart. Ik kan me goed voorstellen dat dit een zeer nare ervaring was. Dit behoort ook niet voor te komen. De informatie op de borden dient te allen tijde te kloppen. Heb je voor mij je oorspronkelijke vertrektijd? Dan ga ik het even na.
Was vanmorgen Klaas-Jan, door het weer afgelopen nacht waren de werkzaamheden niet op tijd afgerond en was perron 3 buiten gebruik. Trein 1714 vertrok vanaf spoor 2 richting Gvc/Rtd. Door de vele wijzigingen en vertragingen liep in de presentatie blijkbaar het een en ander door elkaar heen totdat alle spoorwijzigingen en dergelijke verwerkt waren.
Bedankt voor je toevoeging Henk. Dat is inderdaad een plausibele verklaring. Het is echter uiteraard wel zo dat ook dan de informatie óók moet kloppen. In principe mag dit geen excuus zijn en ik heb er alsnog melding van gemaakt bij de collega's op het controlecentrum.
Klopt en klopt, maar zolang er twee ketens in stand worden gehouden omdat InfoPlus niet voldoet moet je geen wonderen verwachten.
Reputatie 1
Badge
Gebeurt dus juist op AMf zeer geregeld-en niet enkel in dit geval. Een iets grondiger controle-en wie weet, zelfs HCs berichten extra goed op te letten, zou op zijn plaats zijn.

Reageer