Skip to main content

Kwam deze tegen op Twitter. Ik denk dat de klant zich compleet in de steek gelaten voelt door NS

Die klant zal niet de enige zijn.


Tja dat heb je als er veel problemen zijn waardoor er een stortvloet aan bellers zijn die niet verwacht waren.  Is niet anders dan bij andere bedrijven, kijk eens in de luchtvaart hoe het er aan toegaat als er ergens door verstoringen meerdere vluchten geannuleerd worden of als er een vliegtuig te laat was en de overstap niet gehaald kon worden.  Dan heb je echt lange rijen bij de klantenservice staan en veel mensen die proberen telefonisch omgeboekt te worden, dan sta je zomaar een uurtje of 2 - 4 in de rij te wachten.

En veel mensen raken dan inderdaad gefrustreerd, echter helpt dat je helemaal niet integendeel zelfs. Beste is je erbij neerleggen en afwachten wat de mogelijkheden worden zodra je wel aan de beurt bent, jezelf opfokken dient geen enkel doel.

En het is niet zo dat organisaties zomaar even snel kunnen schakelen en tientallen extra medewerkers aan het werk kunnen krijgen op korte termijn.


Reageer