beantwoord

klem zitten

• 9 October 2021
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Op station Assen de trein van 12.25, treinstel 4214

Op station erg druk...bezig met instappen dochter met buggy en kind er in kwam klem te zitten omdat conducteur de deuren ging sluiten 

Wij kwamen ruim op tijd om in te stappen maar kregen niet de tijd om het te doen

Dochter enorm geschrokken en pijn in arm!!

Gelukkig kon ze de deur nog open wrikken

Voor hij vertrok!!

Schandalig!!

Ik wens voor m'n dochter een goed excuus!! 

icon

Beste antwoord door Sanne NS 9 October 2021, 19:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Excuses in deze lijkt mij het minste. Voorval zal wel even besproken moeten worden. Dit is natuurlijk absoluut niet zoals het moet gaan..

Ik neem aan dat een moderator wel contact met u zal opnemen in dit topic.

Hoi Monique 1967 en welkom op de NS Community! 

Wat een onwijs nare ervaring moet dit voor jullie zijn geweest. Ik kan goed begrijpen dat jullie hier erg van zijn geschrokken. Dit is natuurlijk niet een situatie waar je in wil komen te zitten. Wel wil ik je nog vragen of de conducteur al had gefloten toen jullie probeerden in te stappen. Het is namelijk zo dat je na het fluiten niet meer mag instappen. Dit kan je teruglezen in de link die ik net deelde. Desalniettemin verandert dit natuurlijk niks aan de schrik. Hoe gaat het inmiddels met je dochter? Ik zou je in elk geval willen aanraden om een klacht in te dienen. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. 

Reageer