Klok onzichtbaar op Boskoop | NS Community
beantwoord

Klok onzichtbaar op Boskoop

  • 2 April 2022
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 1

Zichtlijnen, beste NS.

Ik kan het zo ongeveer bij ieder onderwerp aansnijden.

 

Loop nou eens ZELF de route van treinreiziger, ga eens staan waar hij staat, heb eens dezelfde vragen die hij heeft.

In de PRAKTIJK.

‘Eat your own dogfood.’

 

Bij Boskoop is er een heel simpele situatie: één perron, 2 sporen, alle reizigers komen over dezelfde spoorovergang het perron oplopen.

 

Een perronklok is nog steeds handig, ook nu nog.

Maar waar hangt die? ACHTER de wachtruimte. Waardoor je echt moeite moet doen (lopen) om 'm te kunnen zien.

 

Waarom hangt die niet vóór die wachtruimte?

Of extra vóór de spoorovergang?

Zodat mensen een klok kunnen zien bij het aanlopen, weten dat er één is, waar die hangt.

 

Zichtlijnen.

 

En oja, hoe zit het ook alweer met treininformatieborden? Zijn die er? Waar hangen ze?

 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 4 April 2022, 18:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1

Die klok die hangt op een prima plek, want als je daar staat te wachten dan weet je ook zeker dat de trein recht voor je stopt en niet eerst nog naar de trein toe moet lopen. 
 

info borden zijn er ook in Boskoop. Er hangt er een voor de overgang naar het perron. Een prima plek als je het mij vraagt.

Bedankt voor je signaal StoomBob. Ik zal deze voor je doorzetten zodat we deze informatie mee kunnen nemen ter verbetering van dit station in de toekomst.

 

Wat de reden is dat deze nu op de plek hangt waar hij nu hangt durf ik niet zekerheid te zeggen, maar hier wordt veel goed over nagedacht. 

Reageer