beantwoord

Klok op Jaarbeursplein Utrecht

• 20 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

Reputatie 4
Badge
Beste NS,

is het mogelijk dat de klok op het Jaarbeursplein in Utrecht terugkomt? Vroeger als je aan kwam lopen / fietsen, was er een klok, zodat je kon zien of je moest opschieten of rustig de tijd kon nemen.

Is het mogelijk dat die klok terugkomt, goed zichtbaar voor iedereen die vanaf het plein komt? Bijvoorbeeld op de liften.

Bedankt, dat zou heel fijn zijn. Ik denk dat u er veel mensen een plezier mee doet.
icon

Beste antwoord door Ramon NS 20 augustus 2014, 12:52

Dag John goed dat je het forum hebt weten te vinden om je wens kenbaar te maken. Ik heb nog geen berichten vernomen om een klok te plaatsen rond het Jaarbeursplein. Wellicht als de verbouwing rond Utrecht verder voltooid is, dat hierover meer bekend is. Ik zal je wens in ieder geval intern doorgeven 🙂 Groet Ramon
Bekijk origineel

3 reacties

Dag John goed dat je het forum hebt weten te vinden om je wens kenbaar te maken. Ik heb nog geen berichten vernomen om een klok te plaatsen rond het Jaarbeursplein. Wellicht als de verbouwing rond Utrecht verder voltooid is, dat hierover meer bekend is. Ik zal je wens in ieder geval intern doorgeven 🙂 Groet Ramon
Reputatie 4
Badge
bedankt!
Je kunt jouw vraag beter stellen aan de mensen van de 'Projectorganisatie Stationsgebied' die ook een mooie website hebben over de verbouwingen op en rond Utrecht Centraal. Succes.
http://www.cu2030.nl/pagina/contact

Reageer