beantwoord

Klok op station Wormerveer

• 19 februari 2015
  • 10 reacties
  • 381 Bekeken

Reputatie 2
Net een vernieuwd station Wormerveer, met deze letters in het groot aan de voorkant van het station. Maar rechts van deze letters zit nog een kleine constructie. Ik vermoed voor een klok.
Wanneer gaat deze geplaatst worden? Is wel zo handig, namelijk.
icon

Beste antwoord door Bart NS 20 februari 2015, 11:20

Hoi Sg_sg1, ik heb het even nagevraagd. De klok bij station Wormerveer wordt naar verwachting dit kwartaal door ProRail geplaatst.
Bekijk origineel

10 reacties

Hoi Sg_sg1, ik heb het even nagevraagd. De klok bij station Wormerveer wordt naar verwachting dit kwartaal door ProRail geplaatst.
Reputatie 2
Bedankt voor je antwoord en het uitzoeken!
Reputatie 2
De klok hangt er nog steeds niet.
Dan is het wel hoog tijd om het eens een keer op te hangen. Ze weten bij de NS heus wel hoe laat het is, maar ze weten namelijk niet waar de klepel hangt!
Reputatie 1
Badge
Heb ergens gelezen dat er inmiddels weer nieuw beleid is: de vierkante stationsklokken gaan eruit-worden Of niet meer gerepareerd (plastic zak erom) of geleidelijk aan weggehaald. Alweer iets waar blijknaar NS en ProRail niet over kunnen communiceren. Zal wel net tijdens de vernieuwbouw van dat station besloten zijn door die MBA lui.
Reputatie 2
Het zou jammer zijn, want er hangt nu zo een lelijke beugel naast de naam 'Wormerveer' om die klok aan te bevestigen. Haal dan die beugel weg.
Reputatie 2
Hoera, de klok is geplaatst en hangt er alweer een tijdje. Maar: hij staat al sinds het begin stil. Kan iemand de stroom inschakelen?
Reputatie 2
Opgelost. Klok werkt naar behoren.
Goed om te horen!
Reputatie 5
Badge
@Sg_sg1 Het duurt een tijdje, maar dan heb je ook wat. 😉

Reageer