beantwoord

Kluisjes koningsdag

• 11 april 2018
  • 4 reacties
  • 300 Bekeken

Zijn dit jaar de kluisjes op station Eindhoven beschikbaar tijdens Koningsdag?
icon

Beste antwoord door Denice NS 11 april 2018, 14:56

Met het oog op de veiligheid van de reizigers, zijn op sommige stations de bagagekluizen en -depots tijdens Koningsnacht en Koningsdag gesloten. Het gaat om stations in de buurt van grote evenementen. Op station Amsterdam Amstel, Amsterdam Centraal, Alkmaar, Haarlem, ’s-Hertogenbosch, Eindhoven, Tilburg, Breda, Groningen en Amersfoort zijn de bagagekluizen gesloten van donderdagavond 26 april 19.00 uur tot zaterdagochtend 28 april 7.00 uur. Op station Utrecht Centraal sluiten de bagagekluizen al op woensdagavond 25 april om 19.30 uur.

Dit is te vinden op deze pagina.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is geen reden aan te nemen dat het niet zo is. Er zal mogelijk wel meer gebruik van worden gemaakt. Het lijkt me hooguit denkbaar als preventieve maatregel, maar dat gaat dan wel ver. Robert B. kent deze omgeving goed, mogelijk weet die meer.
Voorgaande jaren zijn ze regelmatig gesloten geweest, vandaar mijn vraag
Badge +3
Voorgaande jaren is het station drastisch verbouwd, en waren er inderdaad geen kluisjes.

Eind vorig jaar zijn ze ook ongeveer 3 maanden buiten gebruik geweest omdat er ergens een kabel kapot getrokken was, maar sinds december doen ze het weer.

Ik zie geen reden om ze op Koningsdag af te sluiten. Als ze allemaal bezet zijn zou je het nog kunnen proberen bij the Student Hotel (die hoge toren links als je richting centrum het station uit loopt).
Met het oog op de veiligheid van de reizigers, zijn op sommige stations de bagagekluizen en -depots tijdens Koningsnacht en Koningsdag gesloten. Het gaat om stations in de buurt van grote evenementen. Op station Amsterdam Amstel, Amsterdam Centraal, Alkmaar, Haarlem, ’s-Hertogenbosch, Eindhoven, Tilburg, Breda, Groningen en Amersfoort zijn de bagagekluizen gesloten van donderdagavond 26 april 19.00 uur tot zaterdagochtend 28 april 7.00 uur. Op station Utrecht Centraal sluiten de bagagekluizen al op woensdagavond 25 april om 19.30 uur.

Dit is te vinden op deze pagina.

Reageer