beantwoord

Kluisjes Utrecht centraal

• 9 februari 2017
  • 5 reacties
  • 1354 Bekeken

Kunnen jullie de prijzen van de kluisjes op Utrecht centraal en andere grote stations niet gelijk trekken zoals op elk ander station vindt het nogal een duur grapje als je dat elke week een dag nodig hebt
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 10 februari 2017, 12:30

Welkom op het NS Serviceforum Diesel. Op Amsterdam Centraal, Rotterdam Centraal, Den Haag Centraal, 's-Hertogenbosch en Utrecht Centraal gelden afwijkende tarieven en op overige stations gelden standaard tarieven. Dit zal op korte termijn niet aangepast worden, maar ik ga jouw feedback hierover wel doorzetten naar de juiste afdeling. Je huurt een kluis inderdaad in principe per/voor 24 uur.
Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Diesel. Op Amsterdam Centraal, Rotterdam Centraal, Den Haag Centraal, 's-Hertogenbosch en Utrecht Centraal gelden afwijkende tarieven en op overige stations gelden standaard tarieven. Dit zal op korte termijn niet aangepast worden, maar ik ga jouw feedback hierover wel doorzetten naar de juiste afdeling. Je huurt een kluis inderdaad in principe per/voor 24 uur.
Reputatie 6
Badge
Hmm... wat is eigenlijk de reden van de afwijkende tarieven voor de huur van een kluisje?
Vanwege de grote vraag en dus het aanbod is hier speciaal personeel (voor) aanwezig.
Vindt het toch heel jammer dat omdat ik in Utrecht woon meer moet betalen dan ergens anders en omdat de ns meer personeel in moet zetten dat dus verhaald op de reiziger ....zou gewoon service kunnen zijn
Reputatie 7
Badge +3
....zou gewoon service kunnen zijn
Iemand zal de kosten toch moeten betalen, gratis bestaat niet ook niet als je het service noemt. Persoonlijk denk ik dat het verstandig is dat NS Stations voor extra diensten naast het directe vervoer (of het nu horeca, fietsen, bagagekluizen, toiletten, etc. betreft) kostendekkende prijzen rekent zodat ze niet via tariefsverhogingen worden omgeslagen over mensen die er geen gebruik van maken.

Reageer