beantwoord

Koffer gevonden

• 26 april 2019
  • 10 reacties
  • 294 Bekeken

Hallo beste mensen!

is er een koffer gevonden in treinstel 9549 of 8709 as we speak is deze trein onderweg naar Deurne en Eindhoven.

De koffer is zwart , van stof, en van het merk eastpak. Te vinden in de 2e klas. Hij ligt op zijn zij tussen twee 4-zits
icon

Beste antwoord door Jeroen 26 april 2019, 21:53

Beste @MartijnSmids ,

Het beste kun je meteen even telefonisch contact opnemen met de klantenservice op nr. 030 - 7515155 zodat ze meteen contact kunnen zoeken met het treinpersoneel om deze koffer veilig te stellen voor je. Elke informatie die je over de plaats in de trein kunt geven is hierbij belangrijk omdat het zoekgebied zo te verkleinen is.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge
Het beste is om even de klantenservice te bellen en een opsporingsverzoek te doen:
030 751 5155
Badge
Beste @MartijnSmids ,

Het beste kun je meteen even telefonisch contact opnemen met de klantenservice op nr. 030 - 7515155 zodat ze meteen contact kunnen zoeken met het treinpersoneel om deze koffer veilig te stellen voor je. Elke informatie die je over de plaats in de trein kunt geven is hierbij belangrijk omdat het zoekgebied zo te verkleinen is.
Bedankt voor de antwoorden!

Ik heb direct nadat het ik de koffer kwijt was melding gemaakt bij de NS. Deze hebben helaas nog steeds geen melding van een gevonden koffer die voldoet aan mijn kenmerken. Ik heb inmiddels achterhaald dat het treinstel waar mijn koffer in stond inmiddels is ‘gestrand’ op eindhoven waar hij na 22:11 niet meer verder is gaan rijden. Blijft die trein daar vannacht staan denken jullie? En kan de koffer dan alsnog gevonden worden bij bijvoorbeeld een schoonmaak?
Reputatie 7
Badge
Ik weet bijna zeker dat die trein nu onderweg is naar Utrecht (zonder passagiers) en van daaruit gaat ie weer verder als intercity naar Schiphol. Daarna gaat ie naar het opstelterrein van Hoofddorp waar hij zo te zien blijft staan. Als de koffer niet tijdens de rit wordt gevonden (door reizigers of personeel), dan toch wel door het schoonmaakpersoneel op Hoofddorp Opstelterrein.
Als ie er tenminste nog in ligt.
Bedankt voor de info!

Ik zie inderdaad dat dat treinstel weer onderweg is naar Schiphol. Stel ze vinden de koffer tijdens de schoonmaak, zal ik dan ook morgen al bericht kunnen krijgen dat de koffer gevonden is of zal daar nog wat tijd overheen gaan?
Reputatie 7
Badge
Bedankt voor de info!

Ik zie inderdaad dat dat treinstel weer onderweg is naar Schiphol. Stel ze vinden de koffer tijdens de schoonmaak, zal ik dan ook morgen al bericht kunnen krijgen dat de koffer gevonden is of zal daar nog wat tijd overheen gaan?

Hoe snel dat werkt, weet ik helaas niet, maar ik zou morgen gewoon even terugbellen naar de klantenservice om te vragen of je koffer al gevonden is. Is altijd sneller dan wachten tot je gebeld wordt nietwaar? 😉
Beste allemaal!

Nog steeds niks bekend over mijn verloren koffer (hoogstwaarschijnlijk verloren in treinstel 9549 of 8709) op vrijdag 26 april rond 18:05

Ik heb al meerdere keren de NS gebeld maar krijg nu soms verschillende soorten verhalen te horen. Mijn koffer lag relatief goed verstopt tussen twee 4 zits zit-blokken in. Stel de koffer is gevonden tijdens de schoonmaak bij het opstelterrein in Hoofddorp , zou de gevonden voorwerpen in utrecht (van de NS) daar dan snel van op de hoogte moeten zijn? Of kan het even duren voordat ze dat in Utrecht weten omdat het eerst afgehandeld moet worden in Hoofddorp (als het daar ligt)?

Kortom: is er nog hoop dat ik mijn koffer vind ondanks dat ik nog steeds niks van de koffer heb vernomen?

En is het raadzaam stations te bellen waar mijn treinstel langs is gereden?

groetjes , Martijn
Hoi MartijnSmids!

Super balen dat je jouw koffer nog niet hebt gevonden! Stuur je mij een privébericht met je NAW-gegevens, geboortedatum en opsporingsnummer? Dan kijk ik even met je mee.

Mijn dienst zit er om 17:30 uur op dus ik probeer je nog snel even te helpen 😀
Hallo!

Zou iemand mij eventueel kunnen helpen met het volgende?
Ik heb tijdens de zoektocht naar mijn koffer nu al enkele keren gehoord dat er een zwarte eastpak trolly is gevonden op station Den Bosch (als ik het me goed herinner), deze koffer was leeg, er zaten enkel nog oortjes in. Ik heb tot nu toe gezegd dat deze koffer niet van mij is omdat ik mijn koffer niet typeer als een ‘trolly’ en ik kan me niet herinneren dat er oortjes in zaten.

Maar ik begin wel een beetje te twijfelen. Eastpak verkoopt naar mijn weten vooral grotere koffers, ze noemen deze zelf echter een ‘trolly’. En het zou kunnen dat er van een vakantie misschien oortjes uit het vliegtuig in een zijvakje zitten.

Zijn er over deze gevonden koffer/trolly misschien nog wat meer specificaties bekend dan enkel het merk, de kleur en de inhoud?

Ik hoop uiteraard dat dit mijn koffer niet is, want dan zou het dus leeggerooft zijn, maar ik wil het wel even dubbelchecken

groetjes, Martijn
Ik zou je hier graag verder mee willen helpen MartijnSmids, maar als Moderators hebben wij geen toegang tot het verloren voorwerpen systeem. Ik vermoed dat Danny met een collega van de Verloren Voorwerpen afdeling wilde schakelen om te kijken of er alsnog iets gevonden was. Gezien hoe uitgebreid je huidige vraag is en ik ook niet weet of we deze informatie mogen geven wil ik je in deze adviseren om toch zelf (wederom) contact op te nemen met deze afdeling. Zoals eerder aangegeven (en je ook al gedaan hebt) kun je deze telefonisch bereiken, maar je kunt ook een bericht sturen via Facebook of Twitter.

Reageer