beantwoord

Koffie en uitgevallen treinen

• 7 januari 2018
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Beste ns, jammer dat ik eerst verkeerde informatie kreeg. Hierdoor sta ik op Naarden Bussum meer dan n kwartier vast. Het mag dan wel zondag zijn maar als ik moet nadenken over verbindingen en snelste reisroutes dan is koffie wel heel lekker. Dit kon ik op het station nog niet krijgen. Om nu bij willekeurige mensen aan te gaan bellen is ook zoiets. Als jullie werkzaamheden etc in het weekend doen op winterdagen. Zou er dan iig een koffieplunt open zijn??
icon

Beste antwoord door Stijn NS 7 januari 2018, 12:00

Goedemorgen Basje88 en welkom op het NS Serviceforum!

Inderdaad jammer om te lezen dat je verkeerde informatie hebt gekregen waardoor je meer dan een kwartier hebt moeten wachten op Naarden-Bussum. Ik kan me voorstellen dat je op zo'n moment een kop koffie goed kan gebruiken. Helaas hebben wij niet de volledige controle over de openingstijden van winkels en dergelijke op stations. Dat is iets wat ze veelal zelf bepalen, ook gebaseerd op een stukje vraag en aanbod. Op grotere stations zul je bijvoorbeeld zien dat er ook zondags dingen open zijn vanaf 8 uur 's ochtends.

Ik heb er bij deze intern een suggestie van gemaakt, maar ik wil je ook adviseren om dit zelf te doen via dit formulier. Mijn melding is vrij algemeen namelijk, maar via dat formulier komt jouw wens rechtstreeks terecht bij het relevante filiaal!
Bekijk origineel

2 reacties

Dat had ik gisteren ook. ik heb de trein van 16:01 uit hvs voorbij moeten gaan en de volgende trein moeten nemen. Gelukkig kon ik op station Hvs wel een kiosk vinden. Op ndb is in de stationshal wel een AH to GO.
Goedemorgen Basje88 en welkom op het NS Serviceforum!

Inderdaad jammer om te lezen dat je verkeerde informatie hebt gekregen waardoor je meer dan een kwartier hebt moeten wachten op Naarden-Bussum. Ik kan me voorstellen dat je op zo'n moment een kop koffie goed kan gebruiken. Helaas hebben wij niet de volledige controle over de openingstijden van winkels en dergelijke op stations. Dat is iets wat ze veelal zelf bepalen, ook gebaseerd op een stukje vraag en aanbod. Op grotere stations zul je bijvoorbeeld zien dat er ook zondags dingen open zijn vanaf 8 uur 's ochtends.

Ik heb er bij deze intern een suggestie van gemaakt, maar ik wil je ook adviseren om dit zelf te doen via dit formulier. Mijn melding is vrij algemeen namelijk, maar via dat formulier komt jouw wens rechtstreeks terecht bij het relevante filiaal!

Reageer