Koffie halen in Hilversum bij de AH ToGo kost je extra geld

• 4 juli 2015
  • 2 reacties
  • 206 Bekeken

Hallo,
ik ben een reiziger met een dalurenvrij abonnement.
Van de week heb ik gereisd van Almere Muziekwijk naar Hollandsche Rading met een overstap op Hilversum. Ingecheckt om 6.10 in Almere Muziekwijk. Om in Hilversum over te stappen moet ik door poortjes heen en op een ander perron weer terug. Dus uit en weer inchecken. Bij uitchecken in Hollandsche Rading gaat er (wederom) een paar EURO van mijn kaart? Ik heb dit al eens eerder gemeld, maar blijkbaar is er niets veranderd? Is er een bepaalde tijdslimiet om over te stappen? Want wat ik wel gedaan heb is een bak koffie gekocht op het perron in Hilversum. Maar ik vind het niet kunnen dat je betaalt wanneer je door de poortjes moet overstappen. Want in Naarden-Bussum of Hilversum Sportpark kun je wel zonder poortjes overstappen, maar daar hebben ze geen koffie op dat tijdstip.

Graag jullie reactie.

Met vriendelijke groet, Herman Heijne

2 reacties

In dat geval checkt u opnieuw in tijdens de spits en reist u verder tegen spitstarief. Met de koffie heeft dat niets te maken, maar zonder wisseling van tariefperiode zou de tijd om over te stappen 35 minuten bedragen. Een oplossing wil NS pas in het najaar bieden, ondanks dat ze het probleem nu al gecreƫerd hebben. Tot die tijd moet u elke keer bij de klantenservice bedelen om coulance.
Dit mijn ervaring...

https://forum.ns.nl/op-station-17/mag-gedurende-overstap-hoorn-zonder-extra-kosten-lans-bijvoorbeeld-de-ako-9192

Reageer