beantwoord

Korting met zakelijk jaartrajectabonnement bij q park

  • 15 april 2014
  • 1 reactie
  • 217 Bekeken

Vorig jaar had ik ook een zakelijke jaartrajectabonnement via mijn werkgever. Hiermee hoefde ik nooit in en uit te checken. Bij het verlaten van q park kreeg ik gewoon de korting. Dit jaar heb in een nieuwe kaart ontvangen voor hetzelfde traject, zelfde werkgever,maar ik kreeg vandaag de korting niet. Moet ik toch in en uit checken bij ns? Toen ik de kaart kreeg ontving ik per email wel een link waarmee ik de kortingsoptie moest activeren. Dit heb ik uiteraard gedaan. Wat gaat er nu mis waardoor ik de korting niet meer ontvang?
icon

Beste antwoord door Susan NS 16 april 2014, 08:41

Beste Simone Beer, Welkom op het NS Service Forum! Leuk dat je je vraag hier hebt gesteld. Sinds april 2013 is het parkeren via Qpark op het station inderdaad een verchipt proces. Q-Park controleert dan op basis van een geldige checkin- en uit of je die dag gereisd hebt met NS en dus recht hebt op korting op het parkeertarief. Deze korting wordt dan automatisch verrekend op het moment dat je betaalt met je chipknip of creditcard.

Met het huidige jaartrajectabonnement hoef je niet in te checken, bij deze klanten zoals jij kan dus niet gecontroleerd worden op een geldige CICO. Daarom wordt er nu vantevoren een code meegegeven aan deze abonnementen in het systeem, waardoor de Q-park zuil deze producten automatisch herkent en de korting verstrekt. Indien je deze code nooit hebt ontvangen, kan je het beste contact opnemen met NS Zakelijk. Zij kunnen je hiermee verder helpen en verdere uitleg geven.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Op het station' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Simone Beer, Welkom op het NS Service Forum! Leuk dat je je vraag hier hebt gesteld. Sinds april 2013 is het parkeren via Qpark op het station inderdaad een verchipt proces. Q-Park controleert dan op basis van een geldige checkin- en uit of je die dag gereisd hebt met NS en dus recht hebt op korting op het parkeertarief. Deze korting wordt dan automatisch verrekend op het moment dat je betaalt met je chipknip of creditcard.

Met het huidige jaartrajectabonnement hoef je niet in te checken, bij deze klanten zoals jij kan dus niet gecontroleerd worden op een geldige CICO. Daarom wordt er nu vantevoren een code meegegeven aan deze abonnementen in het systeem, waardoor de Q-park zuil deze producten automatisch herkent en de korting verstrekt. Indien je deze code nooit hebt ontvangen, kan je het beste contact opnemen met NS Zakelijk. Zij kunnen je hiermee verder helpen en verdere uitleg geven.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Op het station' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer