beantwoord

kortingstarief p&r bij gebruik van 2 aansluitende dagen

• 14 januari 2020
  • 6 reacties
  • 144 Bekeken

Hoi,

Ik wil binnenkort graag gebruikmaken van het P&R kortingstarief. Ik parkeer mijn auto op donderdag, reis met de trein naar mijn bestemming, blijf daar overnachten en reis vrijdag terug met de trein. Kan ik beide dagen met korting parkeren? Of geldt de korting alleen voor de dag waarop ik mijn auto ophaal?

icon

Beste antwoord door Laura NS 14 januari 2020, 14:57

Hoi ChantalG en welkom op onze NS Community! Dat is een goede vraag! Als ik het zo bedenk betaal je bij uitrijden en betaal je dan een eindbedrag. Het lijkt mij dat je dan korting krijgt op je parkeerperiode en niet een dag. Maar dat is mijn aanname. Dat kun je denk ik het beste navragen bij Q-park zelf.

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi ChantalG en welkom op onze NS Community! Dat is een goede vraag! Als ik het zo bedenk betaal je bij uitrijden en betaal je dan een eindbedrag. Het lijkt mij dat je dan korting krijgt op je parkeerperiode en niet een dag. Maar dat is mijn aanname. Dat kun je denk ik het beste navragen bij Q-park zelf.

Reputatie 6

Naar wat ik heb begrepen betaal je een tarief per dag en geldt de korting voor het dagtarief alleen op de dag dat je na een reis weer uitcheckt op het station waar je geparkeerd hebt. Dus dan zou de eerste dag vol tarief zijn en de tweede dag met korting.

Bedankt voor jullie reacties! Op aanraden van Laura heb ik de vraag ook bij Q-park gesteld, zij geven aan dat korting voor beide dagen geldt, mits je op beide dagen met je chipkaart met de trein hebt gereisd. Ik ga het binnenkort uitproberen. 

Reputatie 6

Bedankt voor jullie reacties! Op aanraden van Laura heb ik de vraag ook bij Q-park gesteld, zij geven aan dat korting voor beide dagen geldt, mits je op beide dagen met je chipkaart met de trein hebt gereisd. Ik ga het binnenkort uitproberen. 

Ben benieuwd 🙂 hoor het graag!

Dag Lies, ik heb donderdag mijn auto geparkeerd, met de trein heen gereisd en de dag daarna met de trein weer terug. Voor beide dagen werd het kortingstarief gerekend. Werkte dus prima!

Reputatie 6

Dag Lies, ik heb donderdag mijn auto geparkeerd, met de trein heen gereisd en de dag daarna met de trein weer terug. Voor beide dagen werd het kortingstarief gerekend. Werkte dus prima!

Super! Dank je wel voor je terugkoppeling! Dit hou ik in het achterhoofd als ik bij Q Park Alkmaar Station moet parkeren.

Reageer