beantwoord

Kosten fietsenstalling Sloterdijk

• 14 februari 2020
  • 5 reacties
  • 95 Bekeken

Ik wil een fiets gaan stallen in de bemenste fietsenstalling op Station Sloterdijk. Als ik gewoon bij de voorzieningen pagina voor Sloterdijk kijk staat er dat het €0,50 per 24 uur is. Zodra ik verder ga naar stallen op rekening staat er opeens €1,25 per dag. Vind ik nogal een verschil. Iemand hier meer informatie over?

icon

Beste antwoord door Danny NS 14 februari 2020, 20:54

Beste Jara Hermanns en welkom bij de NS Community!

Mijn excuus, dit klopt niet helemaal. € 1,25 per dag klopt wel. Mijn excuus voor de onduidelijkheid, ik laat het aanpassen.

Bekijk origineel

5 reacties

Beste Jara Hermanns en welkom bij de NS Community!

Mijn excuus, dit klopt niet helemaal. € 1,25 per dag klopt wel. Mijn excuus voor de onduidelijkheid, ik laat het aanpassen.

Is die €1,25 per dag dan specifiek voor het op rekening stallen? want ik kan er eerlijk gezegd niet helemaal bij met mijn gedachten dat bij de meeste stallingen (ook bewaakt geloof ik) elke eerste 24 uur gratis en dat je daarna moet gaan betalen maar dat ik bij Sloterdijk dus gelijk €1,25 per dag moet gaan betalen.

dan is zo’n jaar abonnement van €75,- toch best aantrekkelijk ook al heb ik die fiets daar maar voor 5 maanden staan.

Dat is correct de eerste kalenderdag is € 1,25 per uur. Dit abonnement lijkt me dan een mooie oplossing :-).

Badge +3

Eindhoven (stalling met personeel) hetzelfde..

Gewoon € 1,25 per 24 uur bij op rekening (ov-chipkaart) en op saldo per kalenderdag dus vandaag brengen en morgen ophalen € 2,50 betalen voordat je er uit mag, met labeltje om je stuur en een bonnetje dat je dan moet laten zien.

Reputatie 5

Dat is correct de eerste kalenderdag is € 1,25 per uur. Dit abonnement lijkt me dan een mooie oplossing :-).

Per uur? Per dag volgens mij.;)

Reageer