beantwoord

Koud

• 8 december 2016
  • 5 reacties
  • 269 Bekeken

De nieuwe stationshal van Utrecht vind ik mooi, maar ik vind het er koud. Is het niet mogelijk om van die grote heaters te plaatsen? Ben benieuwd of meer mensen deze koude ook ervaren?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 8 december 2016, 20:32

Hoi melvinjoris en welkom op het Serviceforum.
Fijn om te lezen dat je het station mooi vindt, maar jammer dat het er erg koud is. Zoals Ik Spoor aangeeft is heaters plaatsen niet echt een goede optie. Wellicht zijn er andere mogelijkheden en daarom ga ik je feedback doorzetten. Bedankt hiervoor.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Wij waren een paar weken geleden op Utrecht Centraal om over te stappen en het viel ons ook op dat het erg fris is in de hal. Volgens mij is het kouder dan in de oude situatie. Geen idee waar het aan ligt maar het zou zo maar een ontwerpfout kunnen zijn. Of een bewuste keuze om iedereen die langer op het station moet verblijven richting de horeca te krijgen.
Reputatie 4
Grote, hoge stationshallen zijn altijd koud, dat geldt bijv. ook voor Rotterdam Centraal en Den Haag Centraal. Heaters plaatsen heeft weinig zin omdat warme lucht loodrecht omhoog gaat.
Hoi melvinjoris en welkom op het Serviceforum.
Fijn om te lezen dat je het station mooi vindt, maar jammer dat het er erg koud is. Zoals Ik Spoor aangeeft is heaters plaatsen niet echt een goede optie. Wellicht zijn er andere mogelijkheden en daarom ga ik je feedback doorzetten. Bedankt hiervoor.
Reputatie 2
Ik las zelfs dat er helemaal geen verwarming aanwezig is. De vraag blijft waarom de hal dan zo hoog is.
Reputatie 1
Het zal aan mij liggen, maar ik ervaar juist dat het nu veel minder doortocht en het er dus prima uit te houden is.

Reageer