beantwoord

Koude banken station Breukelen

• 1 februari 2018
  • 13 reacties
  • 173 Bekeken

Beste medewerker
Is het mogelijk om op de ijzeren banken in de wacht ruimte te bekleden met bedekking op de zitting in de winter. Ik zie dit meer bv op station Maarssen? Zou een stuk comfort geven tijdens het wachten.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 1 februari 2018, 12:27

Welkom op het NS Serviceforum RMakkink en bedankt voor het meedenken. Zeker geen raar idee, maar wat stationsmeubilair betreft kiezen we voor duurzame hufterproof materialen.Ik vrees dat bekleding inderdaad snel vies zal worden en niet past bij het duurzame karakter van dit soort bankjes.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Het lijkt me niet dat men deze banken gaat bekleden, dit zal snel vies worden en lastig schoon te maken zijn.

Misschien zelf een kussentje meenemen?
https://forum.ns.nl/op-het-station-17/nieuwe-service-van-ns-34017
Reputatie 7
Badge
Ikea heeft lichtgewicht opvouwbare isolatie zitmatjes. Waren of zijn 1 euro.
Past in een rugzakje
Welkom op het NS Serviceforum RMakkink en bedankt voor het meedenken. Zeker geen raar idee, maar wat stationsmeubilair betreft kiezen we voor duurzame hufterproof materialen.Ik vrees dat bekleding inderdaad snel vies zal worden en niet past bij het duurzame karakter van dit soort bankjes.
Badge +3
Wat is er eigenlijk geworden van het project "Wachtverzachters"?
https://www.prorail.nl/nieuws/gezien-in-de-krant-hoog-tijd-voor-wachtverzachter

Breukelen staat op de lijst maar blijkbaar is het wachten daar nog steeds niet erg aangenaam.
Reputatie 7
Badge
Bij gebrek aan warme wachtverzachtende NS ruimte staat daar de mobiele wachtkamer van Ed Kroket tussen 9.30 en 19 uur, na de ochtendspits, helaas, maar wel met zachte stoelen

Je hoort in Breukelen op straat nog wel eens de uitdrukking "Wat moest Breukelen toch zonder Ed Kroket". En opnieuw is hier het bewijs geleverd.
Badge +3
@Klaas-Jan NS
Dat is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag wat er gebeurd is met het project "Wachtverzachter". 😃
Reputatie 7
Badge
@Klaas-Jan NS Dat is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag wat er gebeurd is met het project "Wachtverzachter". :D
Volgens het filmpje moet de reiziger het hebben van de kunst in de kou.
@Klaas-Jan NS
Dat is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag wat er gebeurd is met het project "Wachtverzachter". :D

Dat klopt. Heb je toevallig zelf die vraag al bij ProRail neergelegd?
Badge +3
Nee. Daar hebben we moderators voor. 😃
En ik maar denken dat wij daar de community voor hadden :8
Reputatie 7
Badge
Als ik lees dat NS door de community 1,5 miljoen euro/jaar bespaart op klantcontact, kan ik me die denkwijze voorstellen 😉 Zijn actieve forumleden dan gekke-henkies of onbezoldigde NS medewerkers? Ik krijg ineens een flashback van Startpagina.nl 😞
Reputatie 7
Badge
Terug naar topic en de vraag van iMark:
Ik ben bij laatste bezoek niet op de vloer gaan liggen, maar volgens ProRail is de oude wachtruimte van station Breukelen omgetoverd tot een warme, sfeervolle plek. De vloer waarop reizigers op hun trein staan te wachten is belegd met mozaïeksteentjes. Daaronder ligt vloerverwarming, waarmee koude voeten tot het verleden behoren. Het plafond is voorzien van pleisterwerk, versierd met vierhonderd figuren. Tot slot is er een gratis internetverbinding in de wachtruimte. maar vallen de harde koude ijzeren zitbanken daar niet onder.

Reageer