Koukleumen op het station

• 17 januari 2017
  • 5 reacties
  • 235 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Beste NS,

gezien jullie nieuwe dienstregeling en de eeuwige storingen (of "werkzaamheden") tussen Rotterdam - Tilburg moet ik vaak meerdere keren per week een halfuur ergens op een station staan wachten en niksen. Nu zijn alle stations, met name zo'n tussenstation als Dordrecht, zo heerlijk open en tochtig. Gisteren ook weer een halfuur met -1 graden buiten moeten staan wachten op Dordrecht. Is het ooit weleens bij jullie opgekomen om warmtepalen neer te zetten op de stations? Of voorzieningen te maken zoals verwarmde wachtkamers, om het voor de gestrande reizigers allemaal iets dragelijker te maken? Zou fijn zijn als er op korte termijn zoiets zou kunnen komen, vooral zo'n paal neerzetten zou niet al teveel moeite moeten kosten.

Gr

5 reacties

Reputatie 1
Volgens mij zijn er op Dordrecht gewoon wachtruimtes en anders kan je gewoon even binnen wachten in één van de winkels.
Reputatie 6
Naar wat ik begrepen heb komen er geen warmtepalen ivm duurzaamheid en " vergroenen" . Op station Breda is het ook steenkoud. Sta daar dagelijks 25 minuten ivm lange overstap. Er zijn modern vormgegeven nieuwe wachtruimtes, maar verwarming ontbreekt en het tocht. Inderdaad niet prettig!
Reputatie 6
Je kan idd wachten in een winkel. Staand. Als die open zijn. Na 18 of 19 uur is alles dicht, in Breda wel tenminste. Alleen de piepkleine AH to Go is laat open. Leuk om daar bijna 25 minuten te staan. Er behoort fatsoenlijke wachtruimte te zijn waar je niet in kou hoeft te zitten.
Hallo LVO en welkom op ons Serviceforum.
Jammer om te lezen dat je sinds de nieuwe dienstregeling regelmatig lang moet wachten. Dat is niet prettig met deze temperatuur. Zoals Treinspotter-Rene aangeeft zie ook ik op station Dordrecht en ook op station Breda meerdere wachtruimtes. Deze zijn niet verwarmd, maar zo sta je wel uit de tocht. Ik verwacht niet dat er op korte termijn warmtepalen of verwarmde wachtruimtes zullen komen, maar zal je feedback hierover doorgeven.
Volgens mij zijn er op Dordrecht gewoon wachtruimtes en anders kan je gewoon even binnen wachten in één van de winkels.

In zo'n wachtruimte is het misschien 1 graad warmer, en met 100 andere reizigers in een piepklein broodzaakje staan is toch niet te doen?

In een land waar het het grootste gedeelte van het jaar niet bepaald warm is, lijkt mij zo'n voorziening niet echt een overbodige luxe..

Reageer