beantwoord

Kunnen er extra in- en uitcheckpalen geplaatst worden op station Tilburg Reeshof?

• 6 juni 2014
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Onlangs heb ik bericht gehad dat mijn jaartrajectabonnement wordt omgezet naar een Traject Vrij abonnement. Ik zie nu al dat het, vooral bij het uitchecken, erg druk is rondom de palen. Gaat NS palen bijplaatsen?
icon

Beste antwoord door Inge NS 7 juni 2014, 09:35

Welkom op het forum rhtvm!

Concreet gezien ben ik niet op de hoogte van eventuele plannen voor station Tilburg Reeshof. We gaan echter de komende tijd de situatie op de stations uitgebreid monitoren en waar nodig zullen we extra paaltjes/poortjes plaatsen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar past je vraag het beste thuis.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi rhtvm,
Op welk(e) station(s) doel je? Ik kom soms namelijk op stations waar je doodgegooid wordt met CICO-palen, en iedereen zo eigenwijs is om bij één en dezelfde paal in- en uit te willen checken.
Mijn excuses, de verkortte titel verborg het station - let daar dus maar niet op.
Welkom op het forum rhtvm!

Concreet gezien ben ik niet op de hoogte van eventuele plannen voor station Tilburg Reeshof. We gaan echter de komende tijd de situatie op de stations uitgebreid monitoren en waar nodig zullen we extra paaltjes/poortjes plaatsen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar past je vraag het beste thuis.

Reageer