beantwoord

Landelijke storing waardoor ik niet kon inchecken en instaptarief afgeschreven is

• 9 november 2017
  • 1 reactie
  • 394 Bekeken

Dinsdag 7 november wilde ik inchecken bij station Rotterdam Alexander. De poortjes stonden open en er werd omgeroepen dat er een landelijke storing was waardoor in -en uitchecken niet mogelijk was. Toen ik een paar minuten later op Rotterdam Centraal uitstapte waren de poortjes weer gesloten waardoor ik alsnog moest uitchecken. Omdat ik niet ingecheckt was werd het instaptarief van €20 afgeschreven terwijl deze rit maar een paar euro kost. Op mijn NS kan ik deze gebeurtenis terugvinden maar als ik een claim wil indienen krijg ik de melding dat het systeem momenteel niet in staat is om te beoordelen of ik voor deze transactie een claim kan indienen. Wat moet ik nu doen om alsnog mijn geld terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 9 november 2017, 11:36

Om zaken zoals deze recht te zetten, kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Om zaken zoals deze recht te zetten, kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.

Reageer