Leiden Lammenschans Busvertrektijden | NS Community
beantwoord

Leiden Lammenschans Busvertrektijden

  • 6 October 2022
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Goedemiddag,

Ik reis vaak via Leiden Lammenschans. Voor de verbouwing stond er onderaan de trap (naar het perron) een bord met de actuele vertrektijden van de bussen. Na de verbouwing (de trap is verplaatst) mis ik dat bord. Het was superhandig om te kunnen inschatten of je kon wandelen of rennen naar de bushalte!

Vandaag ontdekte ik dat het nog steeds staat op de originele plek. Zouden jullie dit bord kunnen verplaatsen naar de nieuwe trap?

Met vriendelijke groet,

Timo

icon

Beste antwoord door Daniel 6 October 2022, 22:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hey Thafreack. Welkom bij de NS Community.

Ik zal je suggestie doorzetten. Ik kan je niet garanderen dat het mogelijk is, maar ik snap zeker dat dit handig zou zijn! 

Reputatie 7
Badge +2

Dat bord met bustijden is met 100% zekerheid niet van NS, dus lijkt me onwaarschijnlijk dat NS het kan laten verplaatsen.

Ik weet zo niet wie er de DRIS-borden in Leiden beheert, maar zeer waarschijnlijk is dat bord van de Provincie Zuid-Holland. Dus je kunt het beter daar proberen.
En anders een melding maken via drismelding.nl. Bij stap 3 van 4 kies je daar voor handmatig waar je de plaatsnaam “Leiden” invult. Dan krijg je automatisch een scherm te zien waar je op halte kunt zoeken. Als je dan zoekt op “Lammenschans” verschijnt er een dropdown waarin je “Leiden Station Lammenschans OVZ” kunt kiezen voor het overzichtsdisplay.

Vervolgens bij de melding categorie “Overig” kiezen en je verzoek in het tekstveld invullen. Dat komt dan uit bij DOVA (het samenwerkingsverband van de OV-autoriteiten) en zal door hen waarschijnlijk naar de juiste persoon bij de provincie Zuid-Holland worden doorgezet.

Dankjewel voor de uitgebreide uitleg. Ik ga het doorhebben aan hen. Hartelijk dank en fijn weekend! Timo

Reageer