beantwoord

Lekkende buis

• 13 maart 2019
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 1
In de onderdoorgang naar de perrons op Wormerveer lekt nu al dagen een buis veel water, waardoor de passage al dagenlang blank staat.
Dus is al vaker gebeurd.

kan hier met spoed naar gekeken worden, omdat we elke dag met zijn allen door het water naar het perron moeten?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 13 maart 2019, 11:48

Dat is verre van prettig, Sg_sg1 en ik ben er dan ook even achteraan gegaan. Van mijn collega's begrijp ik dat er inmiddels al een aantal verschillende diensten langs zijn geweest om dit probleem op te lossen. Vooralsnog is er alleen gekeken wat het probleem veroorzaakt en wat nodig is om het op te lossen. We wachten momenteel op een datum van deze diensten waarop ze het definitief gaan oplossen. Het probleem is dus bekend maar een oplossing laat nog even op zich wachten.
Bekijk origineel

2 reacties

Dat is verre van prettig, Sg_sg1 en ik ben er dan ook even achteraan gegaan. Van mijn collega's begrijp ik dat er inmiddels al een aantal verschillende diensten langs zijn geweest om dit probleem op te lossen. Vooralsnog is er alleen gekeken wat het probleem veroorzaakt en wat nodig is om het op te lossen. We wachten momenteel op een datum van deze diensten waarop ze het definitief gaan oplossen. Het probleem is dus bekend maar een oplossing laat nog even op zich wachten.
Reputatie 1

Hi Jouke, bedankt voor de update. Dan weet ik weer meer.
Ik wacht het af.

Reageer