Skip to main content
beantwoord

lift defect

  • 13 May 2024
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Kunnen de liften op station Utrecht Overvecht gemaakt worden? Het gaat om de lift geheel aan de buitenzijde, aan de kant van de wijk Overvecht en om de lift in het midden van het station om naar spoor 2/3 te gaan. 
Dat zou heel fijn zijn! 
vriendelijke groeten

4 reacties

Als ze al langer defect zijn neem ik aan dat dit bekend is. Reparatie van liften kan soms maanden duren bijv. als er door vandalisme zware beschadigingen zijn aangericht en er speciale onderdelen zoals electronica moeten worden bijbesteld.

Hallo IreneTM en welkom bij de NS Community.

Ik heb het even nagevraagd bij mijn collega's van de verantwoordelijke afdeling. Volgens hen zou de laatste lift gisteren moeten zijn gemaakt. Mocht je nog steeds defecte liften tegenkomen, dan zet ik daar graag een nieuwe melding van door. Wil je dan ook meteen laten weten welk defect je ervaart? Staat de lift helemaal stil of functioneert hij minder goed dan normaal?

Beste Rory NS,

De lift op station Overvecht op spoor 2/3 is weer kapot, staat helemaal stil. Er hing een briefje op dat deze tijdelijk buiten gebruik is. Kun je zien voor hoe lang dit geldt? Ik ben afhankelijk van deze route voor mijn werk. Ik heb de lift nodig omdat ik mijn kinderen in de wandelwagen naar het kdv breng. (Ik heb geen auto)

vriendelijke groeten 

Irene 

Goedemiddag IreneTM.

Ik heb zojuist gebeld met een collega en het defect is reeds aangemeld. Zij kon mij helaas geen verwachtte oplostermijn geven. Excuses voor het ongemak.

Reageer