beantwoord

lift defect Arnhem zuid

  • 6 April 2022
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

Al enige tijd is de lift van station Arnhem zuid defect. Mijn dochter zit in een rolstoel en kan nu niet met de trein naar Arnhem zuid. Ze kan nu niet zelfstandig reizen. Wanneer wordt de lift gemaakt?

icon

Beste antwoord door Sanne NS 6 April 2022, 21:54

Bekijk origineel

5 reacties

Goedenavond Het Molentje en welkom op de NS Community! 

Ik snap heel goed dat dit flink vervelend is voor jou en je dochter. Kan je mij aangeven op welk perron deze lift zich bevindt? Dan ga ik hier een melding over doorzetten in het systeem dat deze gerepareerd dient te worden. 

Het is op station Arnhem zuid perron 1 lift nummer AH2-LIF-001

Bedankt voor de verdere informatie. Ik ben er even achteraan gegaan en dit defect was al enkele dagen bekend. Mij is aangegeven dat de verwachting is dat het probleem eind april pas kan worden verholpen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik mag aannemen dat omdat de lift pas eind april gerepareerd kan worden dat reizigers in een rolstoel kunnen bellen met 030-2357822 om met een taxi naar een volgend station vervoerd te kunnen worden?

 

Reizigers die nu in de problemen komen door het buiten dienst zijn van de lift kunnen uiteraard contact op nemen met assistentieverlening om een alternatieve oplossing te bespreken.

Reageer