Tweede dag dat de treinen weer rijden sinds drie maanden maar de lift bij spoor 1 werkt niet.
Welkom op onze NS Community. Wat een vervelende situatie. Bedankt voor je melding Hobo. Ik heb hem direct aangemeld.
Goeden morgen, na twintigdagen is de loft nog steeds niet gereapeerd plus dat in de app niet staat dat die defect waardoor mensen denken dat die het gewoon doet
Goeden morgen, na twintigdagen is de loft nog steeds niet gereapeerd
Defecten aan liften kunnen door gebrek aan onderdelen en technisch personeel vaak vele weken duren. Zeker nu het nog kerstvakantie is en veel werknemers weer vakantie hebben.
Ik heb hier even achteraan gebeld en men zegt op de hoogte te zijn van het defect en dat men er momenteel mee bezig is om dit defect zo snel mogelijk te verhelpen. Helaas kan mijn collega geen verwachte oplostijd geven, maar er wordt dus aan gewerkt. Jammer om te lezen dat dit zo lang duurt.
Voor reizigers die afhankelijk zijn van de lift geldt het advies om in de tussentijd gebruik te maken van Reisassistentie.
Goedemorgen,
de lift bij perron 1 in Dronten zit boven vast. Reageert niet als je op de knop beneden drukt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.