Tweede dag dat de treinen weer rijden sinds drie maanden maar de lift bij spoor 1 werkt niet.
Beste antwoord door Laura NS
Bekijk origineelTweede dag dat de treinen weer rijden sinds drie maanden maar de lift bij spoor 1 werkt niet.
Beste antwoord door Laura NS
Bekijk origineelWelkom op onze NS Community. Wat een vervelende situatie. Bedankt voor je melding Hobo. Ik heb hem direct aangemeld.
Goeden morgen, na twintigdagen is de loft nog steeds niet gereapeerd plus dat in de app niet staat dat die defect waardoor mensen denken dat die het gewoon doet
Goeden morgen, na twintigdagen is de loft nog steeds niet gereapeerd
Defecten aan liften kunnen door gebrek aan onderdelen en technisch personeel vaak vele weken duren. Zeker nu het nog kerstvakantie is en veel werknemers weer vakantie hebben.
Ik heb hier even achteraan gebeld en men zegt op de hoogte te zijn van het defect en dat men er momenteel mee bezig is om dit defect zo snel mogelijk te verhelpen. Helaas kan mijn collega geen verwachte oplostijd geven, maar er wordt dus aan gewerkt. Jammer om te lezen dat dit zo lang duurt.
Voor reizigers die afhankelijk zijn van de lift geldt het advies om in de tussentijd gebruik te maken van Reisassistentie.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.