beantwoord

lift defect halfweg zwanenburg

  • 19 November 2022
  • 6 reacties
  • 128 Bekeken

Goedendag

De lift aan de kant van de suikerfabriek doet het al zeker 5 weken niet.

Ik moet 4 keer per week de snelweg oversteken...doodeng, anders kom ik niet op het station.

De trap is te hoog.

Is er enige zicht op dat die lift gemaakt wordt?

icon

Beste antwoord door Tomas NS 19 November 2022, 11:06

Bekijk origineel

6 reacties

Daarom ben ik het nu zat en heb mijn abonnement bij de NS opgezegd Zit in een scootmobiel en alleen is het perron bereikbaar richting amsterdam omdat daar een hellingbaan is Ben laatst uit amsterdam gekomen en moest doorrijden naar haarlem om op het goede perron te komen Dag NS!!!!!!!!!

Hoi marriet!

Het is natuurlijk niet wenselijk dat je de snelweg over moet steken om bij het station te komen. Ik heb de melding nogmaals gedaan en gevraagd of dit probleem al bekend was. Dat is het, maar men kan helaas niet met zekerheid zeggen wanneer de lift kan worden gemaakt omdat er onderdelen geleverd moeten worden.

Ik kan niet anders dan hopen dat dit niet lang meer op zich laat wachten. Mijn excuses voor het ongemak dat hierdoor ontstaat.

Goedendag,

 

Ik wil graag een klacht indienen wegens de liften bij station Halfweg-Zwanenburg. Zoals meerdere mensen aangeven is 1 daarvan al zeker 2 maanden stuk en nu zijn de anderen liften ook defect! Dit is echt één grote grap en niemand doet er ook maar iets aan???

 

Daarnaast zijn de trappen die naar de perrons lijden erg hoog en super stijl.

De provinciale weg die ernaast loopt is gevaarlijk om over te steken, want er zijn geen stoplichten of zebra pad aanwezig! Het is erg lastig om over te steken voor mensen die zwanger zijn en/of een kinderwagen bij zich hebben!

Ook voor ouderen mensen is dit dus echt niet te doen en er zit tenslotte al 2 jaar een outlet center op 7 min loop afstand van het station.   
 

Wederom is het dus nodig om dit station op te knappen en te zorgen voor werkende liften;)

Ik wil ook een klacht indienen bij Station Halfweg-Zwanenburg. Met de bus hierheen gekomen om vervolgens naar het Houtrak te gaan. Ik heb een kinderwagen mee en de lift aan de kant van de suikerfabriek werkte goed, maar hoe ik aan de andere kant kan komen? ik moet met twee liften en ja hoor, allebij defect. We moesten de kinderwagen naar beneden tillen en op de terugweg naar huis weer. Toen dachten we de trein maar te nemen naar Haarlem Spaarnwoude. Ja hoor, weer defect! Wat is dit nou? Waarom zijn deze liften altijd defect? het is zo niet te doen om met een kinderwagen op stap te gaan. Laatst ook al in Schiphol. Kunnen jullie niet via de ns app aangeven dat de liften defect zijn? 

Reputatie 7
Badge

Liften zijn helaas bijna overal kapot. Daar is niet tegenaan te repareren. Ook in mijn woonplaats zijn de liften op het station stuk. Niemand weet wanneer ze gemaakt worden. 

Er zijn inderdaad behoorlijk wat liften defect en ik kan met zekerheid zeggen dat deze onze aandacht hebben. De liften op deze stations heb ik in ieder geval doorgezet naar de servicedesk voor herstel. Mijn excuses voor het ongemak.

Reageer