Skip to main content

Op het station Krommenie-Assendelft werkt de lift aan de zijde van Assendelft niet goed.

Voor mensen die geen trappen kunnen lopen, en dus afhankelijk zijn van de lift, daarvoor is dit een groot probleem.

Zodra de lift op de begane grond is, zijn sowieso de knoppen niet goed werkend, waardoor de deuren dan ook niet dicht gaan, of het duurt ruim 5 minuten wachten voor ze eindelijk een keer sluiten.

Is het mogelijk dat dit eens spoedig verholpen kan worden, zodat mensen die het hard nodig hebben gewoon gebruik kunnen maken van de lift.

Of moeten we deze storing ergens anders melden.

Vanuit Klantenservice kan het doorgegeven worden, maar daarmee stopt de verantwoordelijkheid want het is geen zaak van NS, maar van ProRail. NS rijdt de treinen maar verzorgt niet de infrastructuur. Vaak staat er ook een telefoonnummer bij de lift zelf, dat u met storingen kunt bellen. Meestal ongeveer geformuleerd als ‘ als u afhankelijk bent van de lift’. Ook zij kunnen de storing melden.  Het telefoonnummer van Klantenservice is 030 7515155.


Reageer