Lift defect station Meppel

• 24 September 2021
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

De liften op Meppel zijn regelmatig stuk en dit is natuurlijk erg vervelend voor mensen zoals ik. Ik reis namelijk met een scootmobiel en ben altijd afhankelijk van de lift. Daarnaast staat het station Meppel er om bekend dat de liften lang defect blijven. Ik zou graag zien dat hier wat mee gedaan wordt.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Helaas-zowel met liften als roltrappen is er al maanden een flink problem met bepaalde onderdelen-m.n. ook de kleine chips die tegenwoordig alles electronisch besturen. Als U de krant leest, moet U dat hebben opgemerkt. Op dit forum komt bijna elke dag wel een melding van zoiets waarna vrijwel altijd wordt beantwoord door NS-mensen dat het al maanden op de ´todo lijst staat. EN als die onderdelen er tzt eenmaal zijn, dan is er vermoedelijk een flink tekort aan goed opgeleid personeel voor dit soort zaken.

Daar bent U dus niet echt mee geholpen, maar dit is de situatie zoals die is. Ik kan het niet mooier maken dan dat. Op mijn lokale station zijn ook beide roltrappen als weken/maanden stuk en 1 van de liften dito.

Hallo Anne-Marie M, welkom op de NS Community.

Erg vervelend dat je hier zo vaak mee te maken hebt. Is er nu een lift defect? Zo ja, welke? Dan zet ik het graag door! Op hoe lang een defect duurt kan ik helaas geen invloed uitoefenen. 

Lift op station Meppel aan de kant van perron 2 en 3

Ik heb het doorgezet. Bedankt voor de melding.

Reageer