lift defect Utrecht Zuilen | NS Community
beantwoord

lift defect Utrecht Zuilen

  • 12 September 2022
  • 25 reacties
  • 302 Bekeken

Sinds een week is de lift van station Utrecht Zuilen.

er is daar ook geen geultje om de fiets makkelijk naar het perron te duwen dus ik hoop dat het snel verholpen kan worden. 
Alvast bedankt en een mooie dag.

Groet Lenneke 

icon

Beste antwoord door Aurora NS 12 September 2022, 10:07

Bekijk origineel

25 reacties

Hoi Lenneke33 en welkom op de NS Community!

Ik ga een melding doorzetten. Kun je mij wellicht nog vertellen wat er precies mankeert? Staat de lift volledig stil, of is er een ander defect? Dan neem ik dat nog mee.

De Lift staat stil en er staat een melding Buiten dienst. 

Helemaal goed, ik ga het doorzetten naar mijn collega's. Hopelijk is de lift snel weer gerepareerd!
Jij in ieder geval bedankt voor het doorgeven!

De lift op station Utrecht zuilen staat weer stil. Het is bijna niet te doen om met de fiets op het perron te komen zonder fiets geul dus heel fijn als er spoedig naar gekeken kan worden. 

Reputatie 6

Bah, nogmaals defect. Ik heb meteen weer een melding voor je doorgezet, er gaat naar gekeken worden. Nogmaals bedankt voor het doorgeven!

Helaas is de lift op station Zuilen weer defect 😭

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Lenneke33

Jammer om te lezen dat deze lift nog steeds problemen geeft. Ik heb direct weer contact gehad over deze lift, maar dit probleem zou inmiddels verholpen moeten zijn. We willen graag wel opnieuw de melding doorzetten, maar kun je dan nog aangeven of dit om de lift op spoor 2/3 gaat?

Reputatie 7
Badge +2

Om welke andere lift zou het moeten gaan dan: Utrecht Zuilen heeft maar één perron 😉

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt, Daniel! Dit werd mij gevraagd, maar ik heb het nu alsnog doorgegeven. 😁

De lift op station Zuilen staat weer stil.

De lift op station Zuilen staat weer stil.

Het is weer weekend geweest. Vandalisme?

Reputatie 7
Badge +3

Andere vraag is natuurlijk wanneer de fietsgeul geplaatst gaat worden.

Ik meld hem weer aan. Excuus voor het ongemak!

De lift op station Utrecht Zuilen en Abcoude is continu stuk. Het zou fijn zijn als er eens een structurele oplossing gezocht wordt. Een fiets geul op station Zuilen zou ook erg gewaardeerd worden. Alvast bedankt. 

Reputatie 6
Badge +2

Hi Lenneke33! Begrijp ik uit je bericht dat ze op dit moment weer stil staan? Dan stuur ik dat weer door. Wanneer het steeds gaat om dezelfde problemen in de lift, zal er zeker gekeken worden naar een structurele oplossing. Helaas kan het lang duren voordat zo'n oplossing gerealiseerd kan worden (denk aan het lange wachten op de juiste onderdelen). Daarom worden er vaak eerst tijdelijke oplossingen gebruikt om de liften wel werkende te kunnen houden. De suggestie over de geul heb ik doorgezet.

Ja, de lift staat alweer een week stil. Bedankt voor het doorzetten van het verzoek van de geul. 

Hm, niet prettig. Ik maak er een melding van!

Het probleem met de liften op station abcoude en Utrecht zuilen is nog steeds niet opgelost. 

Erg vervelend. Ik zie dat dit succesvol is aangemeld. Zoals mijn collega Lorena al vermeld had, kan dit helaas even duren. Ik hoop dat het toch snel opgelost kan worden!

De lift op Utrecht zuilen en Abcoude staat nog steeds stil. Zouden jullie opnieuw een melding willen maken. Alvast bedankt 

Ik heb hem weer aangemeld. Ze konden me verder geen update geven, helaas! 

Het probleem op zuilen is nog steeds niet opgelost. Ik moet nu iedere dag een zware fiets omhoogtillen terwijl ik een schouder blessure heb. Ik zou het dus heel erg op prijs stellen als het eindelijk een keer opgelost kan worden. 
De liftknop op station abcoude vanaf het perron doet het ook niet. De liftknop beneden doet het wel. 

Reputatie 6
Badge +2

Hi Lenneke33!

Ik heb de defecte knop van de lift op Abcoude direct doorgegeven en daarbij direct even gevraagd naar de situatie van de lift op Utrecht Zuilen. Het is bekend dat de lift al langere tijd defect is (als het goed is, zit er ook een defect-sticker op de lift). En zoals ik eerder al vermoedde, wordt er gewacht op materieel om de lift te repareren. Helaas is er geen exacte datum wanneer deze materialen geleverd worden, maar dit kan nog wel enkele weken duren helaas. 

De lift op station Zuilen is weeeeeeer defect en de liftknop op het perron van station Abcoude is nog steeds stuk. Vanuit de tunnel doet de loeft het wel maar niet vanaf het perron.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Lenneke33

Bedoel je dat de defect sticker wel van de lift af is op station Utrecht Zuilen, of zit deze er nog steeds op? De reparatie kon namelijk wel lang duren. 
De melding over de lift op Abcoude staat nog open. Hopelijk wordt dit nu ook snel opgelost.

Reageer