beantwoord

Lift in Naarden

• 14 september 2019
  • 8 reacties
  • 263 Bekeken

In het verleden was de tekst in de lift op het perron in Naarden: Rechts spoor 2, links spoor 2. Ik heb hier bijna een jaar commentaar op geleverd. Eindelijk is het tweede deel veranderd in: links spoor 3. Maar ... sinds eind augustus is spoor 3 verwijderd. Ik ben benieuwd of het weer een jaar gaat duren voordat het tweede deel: links spoor 3, verwijderd zal zijn.
icon

Beste antwoord door Danny NS 14 september 2019, 11:03

Hoi Kees uit Eindhoven en welkom bij de NS Community.

Ik ga het voor je doorgeven. Gelukkig is tekst in dit geval wel correct maar is er 1 toevoeging die weggelaten moet worden.
Bekijk origineel

8 reacties

Hoi Kees uit Eindhoven en welkom bij de NS Community.

Ik ga het voor je doorgeven. Gelukkig is tekst in dit geval wel correct maar is er 1 toevoeging die weggelaten moet worden.

Ook de plattegrond voor station Naardedn-Bussum in de reisplanner geeft nog steeds de situatie aan van vóór augustus 2019. Hoe lang moeten we wachten voordat ns al dit soort zaken aanpakt? Ik ben intussen ruim 14 dagen niet in Naarden geweest maar het zou me niet verbazen als in die korte tijd het bericht in de lift nog niet is aangepast. Het lijkt misschien flauw, maar ik heb al heel wat mensen die uit de lift kwamen daar zien lopen naar het niet meer bestaande derde spoor. Alleen als ej lak hebt aan de reizigers die je daar niet snel iets aan!!!!

HoI Kees uit Eindhoven,

Ik durf het je niet te vertellen, het is destijds opgepakt door de betreffende afdeling. Kan je het laten weten de volgende keer als je er bent?

Ha die Danny, op Kerstdag en gisteren ben ik weer van spoor 2 in Naarden-Bussum vertrokken. Natuurlijk was er nog steeds de verkeerde mededeling in de lift. Gisteren waren er geen andere reizigers in de lift maar op Kerstdag heb ik weer kunnen vertellen aan iemand die naar spoor 3 liep dat dit niet meer bestaat.

Het zou me overigens absoluut niet verbazen dat dit spoor over enkele jaren toch weer terug komt omdat er nu geen enkel inhaal of omleiding spoor meer is en Hilversum vaak al bomvol is met de nodige wissel en sein storingen. Als ik ergens op tijd moet zijn ga ik vaak minstens een half uur eerder met de trein omdat je tegenwoordig, helaas, niet zeker meer kunt zijn. Deze zomer moest ik van Naarden-Bussum naar Utrecht Centraal. Volgens de reisplanner niets aan de hand. Maar in de trein de mededeling dat die niet verder ging dan Hilversum vanwege een sein en wissel storing. Je krijgt dan de laconieke opmerking maar via Amersfoort te reizen.

Blijkbaar is er nu een 'practische’ oplossing gevonden. Helmaal geen bericht eer.

Ik zal er nogmaals een melding van maken. Hopelijk zie je snel een aanpassing.

@Erryt NS Hoi, hoi! Vandaag was er weer een mededeling die alleen naar spoor 2 verwees.

Als in, het is opgelost? Of moet er nog meer vermeld worden.

Reageer