beantwoord

Lift kapot op Zwijndrecht station

• 28 januari 2020
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Goedemorgen, sinds een week of 2 heb ik een pijnlijke knieblessure, en pak de lift op station Zwijndrecht. Gisteren hing er een stikker dat er onderhoudt gepleegd werd (niemand te zien), vanmorgen stond de liftdeur open, en gebeurde er niets. Nu kom ik de trap wel op (wel pijnlijk, maar niet onmogelijk), maar er zijn toch zat mensen die grotere problemen hebben als de lift het niet doet. Waar melden we zoiets, hoelang zou zoiets mogen duren? 

icon

Beste antwoord door Jouke NS 28 januari 2020, 11:15

Hallo Hasso en welkom bij de NS Community. 

Ik heb even navraag gedaan. De storing is bekend en we pakken dit vandaag nog op. Een monteur zal in een normale situatie altijd binnen 24 uur in elk geval op locatie langs komen. Of het ook opgelost kan worden binnen 24 uur is afhankelijk van de storing en de onderdelen die nodig zijn. We vinden het wenselijk om het zo snel mogelijk op te lossen maar kunnen onmogelijk verwachten van onze monteurs dat ze alle onderdelen op voorraad hebben. In sommige gevallen moeten er onderdelen besteld worden en duurt het langer. 

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Hasso en welkom bij de NS Community. 

Ik heb even navraag gedaan. De storing is bekend en we pakken dit vandaag nog op. Een monteur zal in een normale situatie altijd binnen 24 uur in elk geval op locatie langs komen. Of het ook opgelost kan worden binnen 24 uur is afhankelijk van de storing en de onderdelen die nodig zijn. We vinden het wenselijk om het zo snel mogelijk op te lossen maar kunnen onmogelijk verwachten van onze monteurs dat ze alle onderdelen op voorraad hebben. In sommige gevallen moeten er onderdelen besteld worden en duurt het langer. 

Bedankt Jouke!! Fijn te weten dat er iemand mee bezig is, zal vast goed komen ! 

Reageer