beantwoord

lift station RAI

• 1 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 195 Bekeken

Al minstens een week is zowel de lift als de roltrap tbv perron 3/4 stuk
dit perron wordt gebruikt voor de sprinter naar Schiphol!!

veel heel veel toeristen gebruiken deze lijn

nu moeten ze al hun koffers de trap op zeulen!!

wat een slechte service op het toch al zo ongeriefelijk station RAI
icon

Beste antwoord door Sander-VH 1 augustus 2019, 10:16

Hoi Lex,

Bedankt voor de melding. Balen dat dit al langer het geval is. Wat ik voor je ga doen, is de melding doorzetten naar de klantenservice van NS via Twitter. Ook zal ik deze melding direct bij ProRail aanmelden, zodat dit mogelijk nog sneller opgelost kan worden.

Zodra ik iets gehoord heb, laat ik het je weten. In ieder geval bedankt voor de melding en hopelijk lost het probleem snel op.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Hoi Lex,

Bedankt voor de melding. Balen dat dit al langer het geval is. Wat ik voor je ga doen, is de melding doorzetten naar de klantenservice van NS via Twitter. Ook zal ik deze melding direct bij ProRail aanmelden, zodat dit mogelijk nog sneller opgelost kan worden.

Zodra ik iets gehoord heb, laat ik het je weten. In ieder geval bedankt voor de melding en hopelijk lost het probleem snel op.
Reputatie 3
Ik heb op Twitter een reactie gekregen van medewerker ^SR. Ze gaan er achteraan, hopelijk is het snel opgelost! Kan je ons hier op de hoogte houden over de stand van zaken ? 🙂
@Sander-VH , je doet dit vast allemaal met de beste bedoelingen maar zou het niet beter zijn als opvolging van dit soort verstoringen door de hier aanwezige medewerkers vannde klantenservice, ofwel de moderators, wordt opgepakt? TS kan hier, als er vanuit Twitter geen navolging wordt gegeven, natuurlijk helemaal niets mee.
Reputatie 3
@Sander-VH , je doet dit vast allemaal met de beste bedoelingen maar zou het niet beter zijn als opvolging van dit soort verstoringen door de hier aanwezige medewerkers vannde klantenservice, ofwel de moderators, wordt opgepakt? TS kan hier, als er vanuit Twitter geen navolging wordt gegeven, natuurlijk helemaal niets mee.

Ik ben het met je eens, maar er is nog niemand die dit opgepakt heeft vanuit hier, en dit is iets cruciaal omdat het ook mindervaliden benadeeld. Een roltrap kan een reset krijgen en het weer doen. Als ik door het te melden op Twitter er aan kan bijdragen dat het probleem mogelijk vandaag nog met de roltrap en/of liften verholpen kan worden, dan doe ik dat graag.

Uiteraard kan TS er weinig mee als er geen reactie zou komen vanuit Twitter. Dat klopt. Wat er dan wel is gebeurd is dat de melding op 2 plekken doorgegeven is, namelijk hier op het forum en op social.
Sander-VH ik zit nu toevallig tegenover ^SR en kan bevestigen dat dit netjes is opgepakt. Had ik dit topic eerder gezien, dan had ik daar ook zeker (hetzelfde) werk van gemaakt, tridek_ok! 😉 Fijn dat het zo is opgelost (voorlopig)! 🙂
Badge +3
Ook een 'like' (vind ik leuk) van mij dan, alsnog... 👏
Ook van mij! Voor iedereen. 😃

Reageer