beantwoord

liftknop station Assen ontbreekt

• 14 mei 2021
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Op station Assen, ingang Assen-Oost, ontbreekt in de lift de knop voor 0/begane grond. Op de plek waar die hoort te zitten is een gat te zien. Nu een paar keer geprobeerd om met een sleutel alsnog de schakelaar in te drukken, maar dat lukt niet. Het is nu al een aantal weken niet mogelijk om vanuit Assen-Oost met de lift het station in te gaan. Behoorlijk lastig met een rolstoel, scootmobiel, kinderwagen of zware koffers. Repareren jullie dit NS? Of is dit een klus voor ProRail of de gemeente?

icon

Beste antwoord door Rizana NS 14 mei 2021, 21:02

Beste Myrwy en welkom bij de NS Community. 

Zeker lastig wanneer de lift niet werkt! Ik heb de melding met jouw omschrijving (het niet functioneren van de lift en de liftknop die mist) doorgegeven. Ik hoop dat er snel een reparateur langskomt om dit te bekijken en op te lossen. Bedankt voor je melding. 

Bekijk origineel

1 reactie

Beste Myrwy en welkom bij de NS Community. 

Zeker lastig wanneer de lift niet werkt! Ik heb de melding met jouw omschrijving (het niet functioneren van de lift en de liftknop die mist) doorgegeven. Ik hoop dat er snel een reparateur langskomt om dit te bekijken en op te lossen. Bedankt voor je melding. 

Reageer