beantwoord

Liftstoring station halfweg-zwanenburg

  • 14 November 2023
  • 6 reacties
  • 61 Bekeken

Net proberen de lift te nemen op station Halfweg-Zwanenburg Doet het weer eens niet Moest nu met de rolstoel in de regen uur omrijden

ZAG OOK dat scholieren dit deden Ze stapten uit en drukten daarna in de lift alle knoppen in en liepen wegWas lift 3

icon

Beste antwoord door Lorena NS 14 November 2023, 17:32

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Voor de volgende keer het advies om het telefoonnummer te bellen dat op een blauwe sticker op de lift staat aangegeven. Dan zorgt NS er, bijvoorbeeld met een taxi, voor dat je je bestemming kunt bereiken. 

Reputatie 6
Badge +2

Hi Rbeek2750 en welkom bij de NS Community! 

Heel vervelend dat je hebt moeten omreizen door de defecte lift! Neem vooral ook de tip mee van Isitimela, maar je kunt in dit geval ook altijd contact opnemen met onze reisassistentie. Ik wil graag jouw melding doorgeven, maar de desbetreffende afdeling heeft geen lift 3 in het systeem staan. Op dit station zijn alleen lift 001 en lift 002. Kun je aangeven om welke lift het gaat. of bij welk spoor de lift defect is?

Lift stond boven dus taxi kon er niet bij Heb 45 minuten op reaktie gewacht maar ns was nietthuis Ben toe via anderporron en andere lifteruit gekomen Als ditmetlift 1 gebeurdis er echt een probleem

 

Reputatie 6
Badge +2

Dat is wel een nare ervaring! Ik wil je wel bedanken voor het doorgeven. De defecte lift is inmiddels gemeld! Hopelijk kan deze snel weer gerepareerd worden.

Er zijn 4 liften dit ik bedoel de lift als uitgang Dicht bij de openbare wegDeze is vaak stuk!!

Lift die bij de openbare fietsenstalling uitkomt en de looproute naar zwanenburg is

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb het even nagekeken, maar we hebben het over dezelfde lift. Bedankt nog voor de aanvulling!

Reageer