beantwoord

Loop routes lansingerland-zoetermeer op google maps

• 5 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Hoi

Ik maak regelmatig gebruik van Lansingerland-Zoetermeer. Ik merk dat op google maps de loop routes nog niet zijn aangepast.
Volgens Maps kost het 45min om van de zuid zijde naar de noord zijde te lopen.

Dit verpest de reisadviezen via google maps. De aansluitingen van trein naar bus en tram zijn incorrect en erg lang. Wat zonde is omdat het in de praktijk een goed knooppunt is.

Nu is dit voornamelijk een maps probleem, en heb hem daar ook gemeld. Maar nog geen respons. Is er iemand die weet hoe dit aangepast kan worden?

icon

Beste antwoord door Rogier de Wit 7 oktober 2019, 09:09

Hoi Sam,

Wat je kan doen, is in Google Maps zoeken naar het linkje “een probleem melden” (als je google maps op je computer gebruikt, staat deze vaak helemaal rechtsonder). Hier kan je dit beschrijven en doorgeven!

ik heb zelf 2x een soortgelijk probleem doorgegeven aan Google Maps (één keer een gewijzigde straatnaam en één keer een onzinnige looproute bij Amsterdam CS) en beide hebben ze daarna aangepast :)

[toevoeging] overigens duurde het een keertje wel heel lang tot Google reageerde hierop, volgens mij 2 maanden. De andere keer ging het wel vlotter, in circa 2 weken.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb helaas echt geen idee, want wij zijn niet verantwoordelijk voor Google Maps. Oftewel ik heb geen kennis over Google Maps!

Hopelijk kan een van onze leden je helpen!
Reputatie 2
Hoi Sam,

Wat je kan doen, is in Google Maps zoeken naar het linkje “een probleem melden” (als je google maps op je computer gebruikt, staat deze vaak helemaal rechtsonder). Hier kan je dit beschrijven en doorgeven!

ik heb zelf 2x een soortgelijk probleem doorgegeven aan Google Maps (één keer een gewijzigde straatnaam en één keer een onzinnige looproute bij Amsterdam CS) en beide hebben ze daarna aangepast :)

[toevoeging] overigens duurde het een keertje wel heel lang tot Google reageerde hierop, volgens mij 2 maanden. De andere keer ging het wel vlotter, in circa 2 weken.

Reageer