beantwoord

Loting NS borden Eindhoven

• 9 december 2019
  • 9 reacties
  • 365 Bekeken

Nu Eindhoven “Eindhoven Centraal” heeft, lees ik op het Eindhovens Dagblad dat de oude borden verloot worden.

Hoe, wat, wanneer gaat dit gebeuren? Waar kan ik me aanmelden/registeren?

icon

Beste antwoord door Jeroen 11 december 2019, 14:47

Vandaag las ik ergens dat er 1 bord wordt verloot en zal dit via de facebook pagina van gemeente Eindhoven lopen.

Mocht de informatie kloppen, veel succes met de poging dit ene bord te winnen.

Bekijk origineel

9 reacties

Goedemiddag wtf-ehv en welkom bij de NS Community!

Ik ben bang dat wij hier nog geen verdere informatie over hebben. Wanneer hier meer over bekend is, verwacht ik dat dit ook gecommuniceerd wordt naar reizigers toe!

Mocht dat het geval zijn, word ik ook graag op de hoogte gehouden. Het zou erg mooi zijn zo’n bord te mogen bemachtigen!

Het is goed mogelijk dat dit als een actie op onze Facebook of Twitter pagina's zal komen staan, ik verwacht niet dat men op individueel niveau op de hoogte gehouden wordt. Ook via de Community ga ik er niet van uit dat we iets gaan aankondigen hierover.

Badge +3

Top, zal ik zeker in de gaten houden dan.

Top, zal ik zeker in de gaten houden dan.

Houd er wel rekening mee dat ik niet garandeer dat het ook werkelijk daar komt te staan. :sweat_smile:

Ik weet dat we vaker items verloten via Facebook (en soms ook Twitter), vandaar dat ik het als potentieel platform zie waar dit kan gebeuren. Het is echter net zo goed mogelijk dat het via een volledig iets anders gedaan wordt, wellicht een iets meer lokaal kanaal of zelfs op het station Eindhoven (Centraal) zelf.

Zijn deze borden wel van de NS? Ik kan me voorstellen (íets met meubilair) dat ze van ProRail zijn.

Reputatie 5
Badge

OF-als die gemeente er blijkbaar zo veel geld voor over heeft om de naam gecentraliseerd te krijgen, dat ze op deze wijze of hopen nog iets van die investering terug te krijgen dan wel hun eigen inwoners die kans te bieden het als souvernir te bemachtigen, het via hun verloopt/georganiseerd wordt.

Ik zou als ik jou was eerder dat ED bellen/mailen als bron. En verder is het vooral glas geen geen metalen bord en dat sneuvelt nogal eens bij verwijderen.

Badge

Vandaag las ik ergens dat er 1 bord wordt verloot en zal dit via de facebook pagina van gemeente Eindhoven lopen.

Mocht de informatie kloppen, veel succes met de poging dit ene bord te winnen.

Reputatie 7
Badge +3

En van Amersfoort wordt één bord geveild bij Serious Request.

https://veiling.npo3fm.nl/ludiek/343/Stationsbord+station+Amersfoort

Reageer