beantwoord

Luistercoupe & piano op station Nijmegen

• 24 juli 2019
  • 1 reactie
  • 308 Bekeken

Ik vind dit zo jammer: een meter wat recht achter de piano, staat nu ineens een open karretje op het perron. Een luister coupe, begrijp ik, die non stop info van zich af staat te blaten zonder dat ook maar iemand ernaar luistert. WAAROM? Kan dat ding niet óf verplaatst worden, op perron 3 ofzo, óf een afsluitbaar wagentje worden dat iemand aan/uit kan zetten als je geïnteresseerd bent in wat het te zoal te melden heeft? Het idee is leuk, maar zo ontzettend zonde voor de pianospelers en luisteraars. Vanaf de trap in de stationstunnel West (in- en uitgang) hoor ik het at ding (luister coupe). HET staat nu precies zo, dat het irritant dichtbij de piano staat & de boel continu overschreeuwt. Wie dit verzongen net iets te veel en zo jammer!
icon

Beste antwoord door Stijn NS 24 juli 2019, 14:46

Goedemiddag Queerik en welkom bij de NS Community!

Ik vind het jammer om te lezen dat je last hebt van deze luistercoupé. Ik moet zeggen dat ik zelf niet bekend ben met de exacte situatie op Nijmegen en dit is ook de eerste keer dat ik er zelf negatieve feedback over lees. Naar wat ik mag begrijpen staat deze luistercoupé er al een tijdje. 😅

Hoe dan ook, ik heb je feedback bij deze doorgegeven.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Queerik en welkom bij de NS Community!

Ik vind het jammer om te lezen dat je last hebt van deze luistercoupé. Ik moet zeggen dat ik zelf niet bekend ben met de exacte situatie op Nijmegen en dit is ook de eerste keer dat ik er zelf negatieve feedback over lees. Naar wat ik mag begrijpen staat deze luistercoupé er al een tijdje. 😅

Hoe dan ook, ik heb je feedback bij deze doorgegeven.

Reageer