beantwoord

Mag ik mij geld terug?

  • 23 maart 2017
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

Ik heb net, 23 maart 18:23 iemand op de trein gezet in Arnhem. Nu wilde ik het station uitlopen aan de Sonsbeekzijde maar moest mijn kaart gebruiken om de poortjes te openen. Nu is er €10 van m'n kaart afgeschreven. Ik heb geen treinreis gemaakt en wil daarom mijn geld terug. Hoe gaat dit in zijn werk?
icon

Beste antwoord door Thom 23 maart 2017, 19:04

U had het kunnen voorkomen door eerst in te checken. Als u dan binnen een uur weer uitcheckt, kost het per saldo niets. Voor teruggave kunt u het beste even bellen. In de meeste gevallen lukt dat.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U had het kunnen voorkomen door eerst in te checken. Als u dan binnen een uur weer uitcheckt, kost het per saldo niets. Voor teruggave kunt u het beste even bellen. In de meeste gevallen lukt dat.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Hi Karel1982. Welkom op het Serviceforum!

Vervelend dat er teveel saldo van je OV-chipkaart is geschreven 😞 Ik sluit me verder aan bij de reactie van Thom. De snelste manier om je geld terug te vragen is telefonisch of via Live Chat, Facebook of Twitter :)

Reageer