Meer piano's

Nu was ik eergisteren op Utrecht CS en daar staat wel een piano, alleen dat is een beetje bij mij uit de buurt

Graag eentje op Leiden CS ook..
Flimpje voor het leuke

https://youtu.be/3_unjgKL8QU

56 reacties

Reputatie 7
De piano's worden vaak vrijwillig of op het initiatief van een (non-profit) organisatie weggezet op de stations. Ik denk niet dat ze er zelf bij gaan plaatsen, aangezien er ook veel misbruik van gemaakt wordt (in Breda is hij al 2x in een korte tijd vernield en heeft schade gehad voor duizenden euro's)
De piano's worden vaak vrijwillig of op het initiatief van een (non-profit) organisatie weggezet op de stations. Ik denk niet dat ze er zelf bij gaan plaatsen, aangezien er ook veel misbruik van gemaakt wordt (in Breda is hij al 2x in een korte tijd vernield en heeft schade gehad voor duizenden euro's)
Ja snap ik, wel zonde, want het is een onwijs goed initiatief.
\
Bedoel dat filmpje van net, ik had die gozer nog nooit ontmoet, maar toch kun je dan met elkaar muziek maken.

Hmmm eens kijken hoe zouden we een piano op Leiden CS kunnen krijgen?
Muziekschool vragen ofzo?
https://www.marktplaats.nl/z/gratis-piano-ophalen.html?query=gratis piano ophalen
Badge +3
Triest, een piano moet je niet slopen maar strelen of op rammen.. toch 🤔

Overigens.. die in Groningen is weer terug

En als V&S mee doet wordt het helemaal mooi..

Ik vindt het alleen maar goed en geen elke muzikant gaat die piano's slopen.
het werkt nl gewoon wel, want ik kwam gewoon in contact althans muzikaal met een totaal onbekende.

Die trouwens ook nog heel goed kon zingen, maar heb dat filmpje nog niet upgeload.

Kan wel eens contact zoeken met de muziekschool hier of ze wat willen doen voor Leiden CS
wie weet
Bij wie moet ik zijn om een piano te regelen voor leiden cs?
Waarom Eb blauw is, is me wel een raadsel.

maar we gaan meer piano’s regelen 🙂
Bedoel dus, piano ga ik achteraan, maar wie regelt dat op Leiden CS??
Reputatie 7
Dat zal eventueel via een stationsmanager moeten. Er zal ruimte voor moeten zijn op het station, die de doorstroom van reizigers etc niet hindert. Leiden heeft niet zo'n grote hal, maar ik hoop voor je dat het lukt. Een moderator kan misschien het verzoek doorzetten.
Dat zal eventueel via een stationsmanager moeten. Er zal ruimte voor moeten zijn op het station, die de doorstroom van reizigers etc niet hindert. Leiden heeft niet zo'n grote hal, maar ik hoop voor je dat het lukt. Een moderator kan misschien het verzoek doorzetten.
Kun je me in contact brengen via Pm en mail die daar over gaat?
Reputatie 7
Ik heb die gegevens niet direct en het is ook niet aan mij die te delen. Dit gaat via de moderators op dit forum, die met hun contact kunnen opnemen 🙂
Ik heb die gegevens niet direct en het is ook niet aan mij die te delen. Dit gaat via de moderators op dit forum, die met hun contact kunnen opnemen :)
Dan wacht ik dat even af 🙂
Leuk initiatief, emiel1234.

Ik heb je vraag bij de stationsmanager neergelegd. Zodra ik meer weet zal ik dat hier laten weten!
Leuk initiatief, emiel1234.

Ik heb je vraag bij de stationsmanager neergelegd. Zodra ik meer weet zal ik dat hier laten weten!

Thx, ik kan niks beloven nog natuurlijk, maar als er ok is van leiden cs dan ga ik het eens proberen te regelen/

ik ben nl compleet voor dit idee 🙂
Het hoeft geen vleugël te zijn hè?
opstaande piano is ook goed

vast wel plekje voor
Van de stationsmanager kreeg ik de volgende reactie terug:

Leiden heeft weinig vrije ruimte waar de piano kan staan zonder de loopstroom te hinderen, dat is toch wel een moeilijkheid.

Ze wil echter wel graag met je in contact komen emiel1234. Wil je mij via een privébericht je volledige naam, telefoonnumemr en e-mailadres sturen? Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Van de stationsmanager kreeg ik de volgende reactie terug:

Leiden heeft weinig vrije ruimte waar de piano kan staan zonder de loopstroom te hinderen, dat is toch wel een moeilijkheid.
Ze wil echter wel graag met je in contact komen emiel1234. Wil je mij via een privébericht je volledige naam, telefoonnumemr en e-mailadres sturen? Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

Ok graag. ik ken Leiden CS natuurlijk wel goed en het is inderdaad smal, maar er is vast wel een plek te vinden,

Sorry trouwens ik ben emiel1234 maar log maar even in via facebook want tja dat krijg je met al die wachtwoorden. geen zin om het eerst weer opnieuw aan te vragen weer :)

Ik ga je een prive berocht sturen met gegevens
ah dat werkte gewoon, moest even zoeken naar prive bericht optie, maar je hebt de gegevens nu als het goed is.

Thanks 🙂
wel goed om te horen dat er aan gedacht wordt toch.

Ik wacht even een reactie af van stations manager leiden cs 🙂
Dit weekend ook even genoten van iemand die de piano op Utrecht bespeelde. Alleen zo jammer dat hij zover uit zicht staat en dus ook uit het gehoor. En helemaal jammer dat hij naast de uitgang staat. Zover ik begrijp kan een piano slecht tegen temperatuurwisselingen enzo met het wisselende weer dat via de deuren binnen komt.
Ik heb via een privébericht de gegevens van emiel1234 ontvangen en doorgemaild naar de stationsmanager. Afwachten wat daar uit voort komt 🙂
Reputatie 7
De piano van Breda is vanaf vandaag in ieder geval weer terug 🙂
Ik had inmiddels een voicemail van de stationsmanager leiden, maar nog even niet de kans gehad om terug te bellen. 😉

Reageer