Meer piano's

Toon eerste bericht

56 reacties

Nog niet veel meer nieuws, wel weer een paar leuke filmpjes van afgelopen zaterdag

In Zwolle staat de piano aan de achterzijde van een liftkoker, volgens mij zou je in Leiden Centraal zo een zelfde situatie kunnen creëren waarbij de Piano dus nagenoeg niet in de weg staat.

Wellicht kun je ergens een foto vinden van de situatie in Zwolle en deze voorleggen aan de stationsmanager van Leiden Centraal.
In Zwolle staat de piano aan de achterzijde van een liftkoker, volgens mij zou je in Leiden Centraal zo een zelfde situatie kunnen creëren waarbij de Piano dus nagenoeg niet in de weg staat.

Wellicht kun je ergens een foto vinden van de situatie in Zwolle en deze voorleggen aan de stationsmanager van Leiden Centraal.

Ik ga dat nog eens bekijken en voorleggen ook, ik blijf dit een heel goed idee vinden.
Ook afgelopen zaterdag nou zie in die filmpjes geen idee waar die van daan kwamen maar ze konden Engels in ieder geval.
Het is gewoon een goed initiatief wat veel meer gestimuleerd moet worden.
Maar dat is mijn mening maar en snap best dat het op Leiden lastig is, maar wellicht zijn er zat andere stations waar zoiets makkelijker kan?

Het bracht zowat een halve band samen afgelopen zaterdag en allemaal als totaal onbekenden en dan zijn er ook nog mensen die dat leuk vinden om even te zien.

Samengevoel dus zeg maar :)

Meer filmpjes volgen... voor iedereen die dit leuk lijkt hou dit topic maar even in de gaten :)

Op de wereld in taal hebben we namelijk 10000 verschillende talen om met elkaar te praten, in muziek is er eigenlijk maar 1 en die begrijpt iedereen waar hij of haar ook vandaan komt en dan communiceer je ook met elkaar en daar zijn geen woorden of taal voor nodig.

Dat is het mooie van dit initiatief
https://nos.nl/artikel/2233143-kapotte-trein-nekt-recordpoging-stationspianist.html
http://www.lc.nl/friesland/Zo-klinkt-het-record-stationspiano-spelen-in-Leeuwarden-23205479.html (met filmpje)

Net niet gelukt door een kapotte trein helaas 🙂
Het is al even stil in dit topic. Hoe staat het ervoor, emiel1234?
Het is al even stil in dit topic. Hoe staat het ervoor, emiel1234?
Het laatste is dat ik gebeld heb met de stationsmanager in Leiden.
Het lijkt daar toch niet echt mogelijk te zijn om een piano te plaatsten door de ruimte.

Er scheen toen een afdeling te zijn die dat soort dingen regelde bij de NS, de stationsmanager zou daar nog naar kijken, maar ik heb verder niks terug gehoord.

Dus denk dat we moeten concluderen dat het op Leiden niet echt mogelijk is.
Wellicht wel op andere stations, maar dan zouden anderen die dit lezen eens moeten kijken, ik kom verder niet echt op andere stations namelijk, behalve als waar ze al staan

Reageer