beantwoord

Melding defecte incheckpalen Rijswijk

  • 2 december 2019
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Hierbij wil ik melden dat ik zojuist geconstateerd  heb dat de 3 incheckpalen op station Rijswijk (ingang busstation, perron richting Rotterdam) defect zijn. Ze geven geen signaal met de pas. Kan dit worden doorgezet naar de stationsmanager?

 

icon

Beste antwoord door Sascha NS 2 december 2019, 08:49

Hoi BartRwsk! Welkom bij de NS Community.

Er is op het een moment een storing gaande bij de incheckpaaltjes op zowel Rijswijk als Rotterdam Alexander. De poortjes zijn open gezet zodat onze reizigers nog wel het station in en uit kunnen.
Op het moment is het helaas niet mogelijk om in- of uit te checken op deze beide stations. Indien er nog een rit afgesloten dient te worden kan dit in contact met onze klantenservice.
Excuses voor het ongemak! Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi BartRwsk! Welkom bij de NS Community.

Er is op het een moment een storing gaande bij de incheckpaaltjes op zowel Rijswijk als Rotterdam Alexander. De poortjes zijn open gezet zodat onze reizigers nog wel het station in en uit kunnen.
Op het moment is het helaas niet mogelijk om in- of uit te checken op deze beide stations. Indien er nog een rit afgesloten dient te worden kan dit in contact met onze klantenservice.
Excuses voor het ongemak! Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.

Indien er nog een rit afgesloten dient te worden kan dit in contact met onze klantenservice.

Gaat dit ten koste van de x keren per tijdseenheid dat je een gemiste check-out mag corrigeren? Zo ja, waarom?

 

Systeemtechnisch gezien, ja. Er valt geen onderscheid te maken in de systemen tussen een correctie door schuld van oNS of de reiziger zelf. Het maximaal aantal claims is echter te overschrijden mits wij hier een goede reden toe zien, zoals de problematiek van vandaag. Mocht het zo zijn dat een medewerker een claim in de toekomst afwijst omdat het de x-te keer is mag de reiziger wijzen op de verstoring van vandaag en zal hier “coulant” (het is geen coulance, maar zo noemen we dat intern) mee omgegaan worden.

Reageer