Melding graffiti Alkmaar Noord

Reputatie 7
Hallo beste luitjes.
Ik wou graag een melding maken over station Alkmaar Noord.
Het zit daar echt helemaal onder met graffiti. Het zit vooral op de ramen.
Ik schrok er zelf van....omdat het echt ongelofelijk veel is.
Ik was helaas wel vergeten om er een foto van te maken. Maar ik wou er toch iig wel graag een melding van maken hoor.

13 reacties

Reputatie 4
Blijkbaar kost het tijd om dit op te pakken. Zag het vorige week ook. En de politie ook.
http://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20190311_7014495/station-alkmaar-noord-vol-graffiti
Reputatie 7
Lies87 schreef:

Blijkbaar kost het tijd om dit op te pakken. Zag het vorige week ook. En de politie ook.
http://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20190311_7014495/station-alkmaar-noord-vol-graffiti

Yes!! Dankjewel voor je toevoeging. 😌
Ja dit bedoelde ik dus.

Maar wat erg he. Wie doet nou zoiets.
Reputatie 7
Hangen er trouwens geen camera´s op Alkmaar Noord? 😌
Reputatie 4
Vreselijk. Het maakt het ook zo donker.
Reputatie 7
Lies87 schreef:

Vreselijk. Het maakt het ook zo donker.

Dit inderdaad.
Reputatie 4
Trein-D schreef:

Hangen er trouwens geen camera´s op Alkmaar Noord? 😌

De daders zullen wel vermomd zijn.
Bedankt voor de melding Trein-D. Ik heb dit voor je uitgezocht, zeker aangezien de impact van de graffiti nogal duidelijk is. Om met je tweede vraag te beginnen, ik heb geen idee of er camera's aanwezig zijn maar als ik de tweet van de politie in het artikel lees ga ik ervan uit dat dit niet het geval is. De schade aan het pand is zodanig dat we hiervoor een offerte hebben op laten maken bij een schoonmaakbedrijf. Deze is goedgekeurd en we gaan op dit moment de werkzaamheden plannen. Omdat het zeer uitgebreid is moeten we ook de schoonmaakwerkzaamheden afstemmen met ProRail en zorgen voor voldoende veiligheidspersoneel om ongelukken te voorkomen. Het heeft met elkaar behoorlijk wat voeten in de aarde voordat we dit kunnen oplossen. Ik verwacht echter binnen enkele weken wel een schoon gebouw.
Reputatie 7
Jouke NS schreef:

Bedankt voor de melding Trein-D. Ik heb dit voor je uitgezocht, zeker aangezien de impact van de graffiti nogal duidelijk is. Om met je tweede vraag te beginnen, ik heb geen idee of er camera's aanwezig zijn maar als ik de tweet van de politie in het artikel lees ga ik ervan uit dat dit niet het geval is. De schade aan het pand is zodanig dat we hiervoor een offerte hebben op laten maken bij een schoonmaakbedrijf. Deze is goedgekeurd en we gaan op dit moment de werkzaamheden plannen. Omdat het zeer uitgebreid is moeten we ook de schoonmaakwerkzaamheden afstemmen met ProRail en zorgen voor voldoende veiligheidspersoneel om ongelukken te voorkomen. Het heeft met elkaar behoorlijk wat voeten in de aarde voordat we dit kunnen oplossen. Ik verwacht echter binnen enkele weken wel een schoon gebouw.

Aaah gelukkig maar. Heel erg bedankt voor je info Jouke NS.😌
Heel goed gedaan. 👍🏽
Reputatie 7
Vareo schreef:

De daders zullen wel vermomd zijn.

Tja....dat is ook zo inderdaad. Die laten zich natuurlijk niet makkelijk pakken. 😌
Reputatie 7
Update: De graffiti is onderhand weggehaald. Goed werk!😌👍🏼
Dankjewel voor de terugkoppeling Trein-D. Goed om te lezen dat het is weggehaald. 🙂
Badge +3
Om een beeld te krijgen hoe het eruit zag zijn een paar beelden te zien in een vlog op youtube: https://www.youtube.com/watch?v=_ppsofsDnPI Vanaf 5'44" is de bende te zien.

Mijn complimenten dat dit binnen een week is geregeld. Ik hoop dat de daders gevonden worden en dat ze de volledige rekening van het schoonmaken gaan betalen.
Reputatie 7
Rizana NS schreef:

Dankjewel voor de terugkoppeling Trein-D. Goed om te lezen dat het is weggehaald. :)

😊😉

Reageer