beantwoord

Melding in app

• 27 februari 2018
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

Moet nu helaas voor de zoveelste keer concluderen dat het meldingssysteem in de app niet werkt. Thuis gekeken of er vertraging was -->nee. Kom ik 5 minuten later op het station: 15 min vertraging!!!...???
Erg vervelend.
Wanneer gaan jullie dat eens oplossen?
icon

Beste antwoord door Slidestops 27 februari 2018, 09:25

Dat was rit 2917. https://www.ovtijden.com/arnu/rl/2917/2018-02-27T07:47:00+0100

Ik zie inderdaad dat er veel vertraging is. Die is ontstaan i.v.m. een wisselstoring, waardoor de trein dus al met +22 in Roermond aankwam. Daarom is het mij onduidelijk, waarom die niet gemeld is.

Als het nu tussen Roermond en Sittard zou gebeuren, kan het nog wel kloppen dat het niet gemeld wordt in de app. Maar dit moet ie toch echt oppakken.

Iets voor de moderators 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Wat is je vertrektijd, vertrekstation en reisrichting? Dan kijken we even mee 🙂
Hoi
Sittard. Richting Maastricht. Intercity 7.47
Maandagochtend kijk ik op de app (trein Hoorn-Leiden) zie dat de trein al onderweg is.
Kom ik op het station aan, is de trein opeens nooit vertrokken uit Hoorn...(ook volgens de app).
Reputatie 7
Dat was rit 2917. https://www.ovtijden.com/arnu/rl/2917/2018-02-27T07:47:00+0100

Ik zie inderdaad dat er veel vertraging is. Die is ontstaan i.v.m. een wisselstoring, waardoor de trein dus al met +22 in Roermond aankwam. Daarom is het mij onduidelijk, waarom die niet gemeld is.

Als het nu tussen Roermond en Sittard zou gebeuren, kan het nog wel kloppen dat het niet gemeld wordt in de app. Maar dit moet ie toch echt oppakken.

Iets voor de moderators 🙂
Hallo MauriceS en welkom op het NS Forum!

Bijzonder irritant dat dit niet juist is weergegeven in de app inderdaad. Heb je toevallig ook op de website gekeken van NS of 9292? De app maakt namelijk gebruik van dezelfde achterliggende informatiebronnen, maar het kan wel verschillen in welke informatie getoond wordt en in deze code kan een fout zitten. Als dit het geval is, dan kun je in de app direct contact opnemen met de ontwikkelaars. Dit zou ik eventueel ook kunnen doen, maar de ervaring leert dat een tussenpersoon soms voor minder duidelijkheid zorgt. Laat je weten of ik iets voor je kan betekenen?

Reageer