beantwoord

Melding vonken Rotterdam Centraal

• 9 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

Tikkend geluid op Rotterdam Centraal

Vanaf perron 6 kon ik zien dat het geluid ontstond door een kleine luide vonk vanaf de pilaar op perron 11/12 ter hoogte van de roltrap aan de b zijde. Zie foto's.

Dat kan niet de bedoeling zijn... Misschien moet er iets aan gedaan worden

icon

Beste antwoord door Julian 10 augustus 2020, 00:38

Dat zit er helaas al enkele weken en het is uiteraard ook al bekend bij de onderhoudsorganisatie. Het gaat om de draden voor het afschrikken van de vogels, en daar zit op enkele pilaren een kortsluitinkje in. Omdat het verder weinig kwaad kan heeft het geen hele hoge prioriteit.

Daarnaast is de plek ook lastig te bereiken zonder de sporen tijdelijk buiten gebruik te nemen, dus ik schat in dat het waarschijnlijk met het volgende grote geplande onderhoud opgelost zal worden.

Bekijk origineel

2 reacties

Dat zit er helaas al enkele weken en het is uiteraard ook al bekend bij de onderhoudsorganisatie. Het gaat om de draden voor het afschrikken van de vogels, en daar zit op enkele pilaren een kortsluitinkje in. Omdat het verder weinig kwaad kan heeft het geen hele hoge prioriteit.

Daarnaast is de plek ook lastig te bereiken zonder de sporen tijdelijk buiten gebruik te nemen, dus ik schat in dat het waarschijnlijk met het volgende grote geplande onderhoud opgelost zal worden.

Bedankt voor de uitleg, interessant om te horen dat zelfs bekend is waar het geluid vandaan komt! Ik kon geen eerdere berichten hierover vinden.

Reageer