beantwoord

Merk/leverancier van loketintercom bij stations

• 10 april 2015
  • 4 reacties
  • 372 Bekeken

Graag zou ik willen wie de leverancier is van de loketintercoms bij stations.

Een merk van de installatie is ook goed.

Bvd.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 6 juni 2015, 11:14

Beste Marcel,

Het is al jaren geleden dat we met dergelijke gesloten balies hebben gewerkt. De ontwikkelingen op dit vlak zijn in de tussentijd ongetwijfeld verder gevorderd. Dus ik kan met veel moeite proberen te achterhalen welk verouderd systeem wij gebruikten, maar je kan waarschijnlijk beter op zoek naar iets van deze tijd.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Marcel,

Ik weet zo geen antwoord op je vraag, dit zou ik uit moeten zetten. Mag ik vragen waarom je dat wil weten?
Ik werk voor het bedrijf Coster Diamonds.
Wij willen in ons bedrijf een goede loketintercom voor onze receptie. Wij dachten gelijk aan NS omdat ze (vroeger) veel van deze systemen op de stations hebben en waarschijnlijk niet over een nacht ijs gaan bij het uitkiezen van een dergelijk systeem.
Het gaat dus om het intercomsysteem dat wordt gebruikt op stations bij de kaartverkoop in de situaties dat er nog glas zit tussen de baliemedewerker en de klant.
Bij voorbaat dank voor het uitzoeken.
Met vriendelijke groet,

Marcel Kruijer
Ik ga even kijken of ik hier een antwoord op kan vinden!
Beste Marcel,

Het is al jaren geleden dat we met dergelijke gesloten balies hebben gewerkt. De ontwikkelingen op dit vlak zijn in de tussentijd ongetwijfeld verder gevorderd. Dus ik kan met veel moeite proberen te achterhalen welk verouderd systeem wij gebruikten, maar je kan waarschijnlijk beter op zoek naar iets van deze tijd.

Reageer