beantwoord

Met de trein naar Keulen

• 17 december 2014
  • 4 reacties
  • 384 Bekeken

Ik moet een vliegtuig halen vanaf Keulen.
Nu kan ik de avond ervoor naar Keulen reizen (vanaf Zwolle) maar dan moet ik nogal
lang op het vliegveld rondhangen.
Is er een andere mogelijkheid om per trein in Keulen te geraken, eventueel heel vroeg vanaf een ander station of ms een station net over de grens? Moet om 7 uur ingecheckt zijn !
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 17 december 2014, 10:11

Vanuit Venlo kun je doordeweeks om 6:49u op de luchthaven aankomen, met de trein van 5:05u en 2x overstappen.
Ook vanuit Kleve bent u om 6:49u op de luchthaven, met de trein van 4:26u en 2x overstappen.
Vanuit Wesel kan het met de trein van 03:41u, dan bent u er 5:29u.

Als u dat liever doet kunt u ook overwegen om de trein te nemen die om 22:44u vertrekt in Gronau, dan bent u om 3:20u op het station van de luchthaven en heeft u de kortste wachttijd maar wel een gebroken nacht... Met die reisoptie vertrekt u ongeveer 21:00u uit Zwolle met de trein...
Plan uw reis op bahn.de
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Vanuit Venlo kun je om 9h00 op Keulen Luchthaven zijn en vanuit Arnhem om 10h15 (als alles goed gaat).

Vanuit Emmerik kunt u om 4h33 de trein nemen en met een overstap bent u dan om 6h49 op de luchthaven.

Ik zou een hotel op de luchthaven nemen.

Goede reis!
Reputatie 6
Badge +1
Vanuit Venlo kun je doordeweeks om 6:49u op de luchthaven aankomen, met de trein van 5:05u en 2x overstappen.
Ook vanuit Kleve bent u om 6:49u op de luchthaven, met de trein van 4:26u en 2x overstappen.
Vanuit Wesel kan het met de trein van 03:41u, dan bent u er 5:29u.

Als u dat liever doet kunt u ook overwegen om de trein te nemen die om 22:44u vertrekt in Gronau, dan bent u om 3:20u op het station van de luchthaven en heeft u de kortste wachttijd maar wel een gebroken nacht... Met die reisoptie vertrekt u ongeveer 21:00u uit Zwolle met de trein...
Plan uw reis op bahn.de
Hallo Chanah3224, John en Keuzereiziger geven goede opties waar je gebruik kan maken voor je reis. Ga je er zo uitkomen? Groet, Marjan
Hallo Chanah3224, John en Keuzereiziger geven goede opties waar je gebruik kan maken voor je reis. Ga je er zo uitkomen? Groet, Marjan

Lijken me idd goede opties waarmee ik me denk ik wel ga redden.
Vooral de optie Gronau lijkt en ideale optie vanuit het noorden, Venlo is dan gezien de afstand minder.

Bedankt !!

Reageer