beantwoord

Met of zonder assistentie

• 24 maart 2021
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Deze zomer zijn wij op vakantie in Nunspeet. Mijn echtgenote verplaatst zich in een scootmobiel (3-wieler). Als wij een dagje Zwolle willen doen, kunnen wij dan zonder assistentie de trein nemen of moet ik dat (ver) van tevoren aankondigen?

icon

Beste antwoord door Momo 24 maart 2021, 15:40

De NS reisplanner geeft aan dat op Nunspeet zelfstandig in/uit stappen mogelijk is maar dat er op Zwolle reisassistentie nodig is. Blijkbaar zijn de perrons van Zwolle nog niet op hoogte gebracht, wat mij wel verbaast na alle werkzaamheden die er op en rond Zwolle zijn geweest. Op het traject rijden wel treinen die gelijkvloers zijn en bij de rolstoelcoupé een uitschuiftrede hebben.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dat moet u aanmelden bij Reisassistentie. 030-2357822. Het is gratis en zij kunnen u alles vertellen. U hoeft het ook niet ver van te voren aan te kondigen, maar er moet wel personeel opgetrommeld worden. Een uur is soms wel voldoende maar niet altijd.

Reputatie 7
Badge +3

De NS reisplanner geeft aan dat op Nunspeet zelfstandig in/uit stappen mogelijk is maar dat er op Zwolle reisassistentie nodig is. Blijkbaar zijn de perrons van Zwolle nog niet op hoogte gebracht, wat mij wel verbaast na alle werkzaamheden die er op en rond Zwolle zijn geweest. Op het traject rijden wel treinen die gelijkvloers zijn en bij de rolstoelcoupé een uitschuiftrede hebben.

Reageer