beantwoord

Mijn NS geeft aan niet uitgecheckt, maar ben wel uitgecheckt

• 11 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 232 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Vanavond kwam ik er via Mijn NS achter dat ik niet was uitgechecked, ondanks de 100% zekerheid dat ik dat wel had gedaan.
Ik was dus weer 10 euro lichter ipv de gewone 5.10 voor de enkele reis A'dam-Leiden.
Om dat te vermijden op de fiets naar het dichtsbijzijnde station (Muiperpoort) en mijn pas voor de
uitcheckpaal. Ik zag nog net dat er weer 10 euro werd afgeschreven, omdat ik kennelijk weer opnieuw uitcheckte
zonder in te checken. Hoe kan het dat de informatie op Mijn NS kennelijk incorrect is?

Overigens kwam ik op Mijn NS om een eerdere keer (toen ik het echt vergeten was) terug te vragen, maar die link ontbreekt ook....
icon

Beste antwoord door Pe_pe 11 augustus 2014, 21:37

Het kan tot 24 uur duren voor de informatie op mijnns is bijgewerkt. Om te controleren of u bent uitgecheckt is mijnns dus waardeloos. Eventueel kunt u bij de NS-kaartautomaat wel direct controleren of het uitchecken gelukt is.

Nu heeft u een keer uitgecheckt zonder ingecheckt te zijn, waardoor 10 euro is afgeschreven. Dit kunt u terugvragen via de NS-klantenservice of via een moderator op dit forum.
Bekijk origineel

3 reacties

Mijn NS toont geen actuele gegevens, uw uitcheck was dus nog niet verwerkt. Voor actuele gegevens kunt u bij een kaartautomaat of loket terecht.
Het kan tot 24 uur duren voor de informatie op mijnns is bijgewerkt. Om te controleren of u bent uitgecheckt is mijnns dus waardeloos. Eventueel kunt u bij de NS-kaartautomaat wel direct controleren of het uitchecken gelukt is.

Nu heeft u een keer uitgecheckt zonder ingecheckt te zijn, waardoor 10 euro is afgeschreven. Dit kunt u terugvragen via de NS-klantenservice of via een moderator op dit forum.
Hallo Agur,

Het kan tot 24uur duren voordat de gegevens in Mijn NS zijn bijgewerkt. In jouw geval was je dus wel uitgecheckt maar was dit nog niet verwerkt in je Mijn NS account. Bij een kaartautomaat of een servicebalie kun je wel gelijk controleren of het goed is gegaan met checken. Kun je je NAW gegevens en geboortedatum in een priv├ębericht naar mij sturen? Dan ga ik het voor je in orde maken.

Groet,
Marjan

Reageer