beantwoord

Moet ik bij het gebruik van een snelbus op het tussenstation of het eindstation uitchecken?

• 30 juli 2014
  • 5 reacties
  • 4176 Bekeken

Ik reis van Roosendaal via Oss naar Nijmegen. Vanaf Oss is er een snelbus naar Nijmegen. Moet ik in Oss uitchecken of moet ik wachten tot we in Nijmegen zijn en daar even het station inlopen om uit te checken?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 30 juli 2014, 11:55

Uitchecken moet pas op het eindstation. Soms zetten ze bij werkzaamheden ook mobiele in-/uitcheckpaaltjes neer bij de haltes van de NS-bussen.
Bekijk origineel

5 reacties

Uitchecken moet pas op het eindstation. Soms zetten ze bij werkzaamheden ook mobiele in-/uitcheckpaaltjes neer bij de haltes van de NS-bussen.
Badge
Je moet gewoon op het beginstation (Roosendaal) inchecken en op het eindstation (Nijmegen) uitchecken. Soms staan er speciale mobiele in-/uitcheckpalen bij het vervangende busvervoer, maar als die er niet staan, kunt u gewoon op het station uitchecken.
Vaak zijn er bij de vertrekplaats van de bussen mobiele in- en uitcheckpalen aanwezig. Als die er zijn kunt u daar uitchecken, anders dient u inderdaad even het station in te lopen om uit te checken.
Driemaal is scheepsrecht. 😃
Precies! Ik heb hier verder geen aanvulling meer op te geven.

P.s. Ik heb het topic verplaatst naar het subforum Op het station. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer